قهرمان بیست چهارمین دوره جام شهدای زایر عباسی مشخص شد
قهرمان بیست چهارمین دوره جام شهدای زایر عباسی مشخص شد

خبر استان:تیم منتخب شهدای مل گاودان شهرستان دشتی استان بوشهربه مقام قهرمانی بیست چهارمین دوره مسابقات جام شهدای روستای زایر عباسی رسید.

به گزارش خبر استان، روز پنج شنبه دیدار پایانی این دوره ازمسابقات درزمین ورزشی روستای زایر عباسی بین دو تیم منتخب شهدای مل گاودان دشتی ومنتخب شهدای محمد عامری برگزارشد که با پیروزی تیم منتخب شهدای مل گاودان به پایان رسید.
این دیدار دروقت قانونی واضافی با نتیجه مساوی یک بریک پایان یافت اما درضربات پنالتی تیم منختب شهدای مل گاودان دشتی موفق شد با نتیجه ۵ بر۳ به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند.
دبیرجشنواره فرهنگی و ورزشی یادواره سرداران و ۱۵شهید روستای زایر عباسی در مراسم اختتامییه این مسابقات گفت: جام شهدای روستای زایر عباسی یکی ازقدیمی ترین مسابقات فوتبال در روستاهای استان بوشهر است که هرساله در ایام نوروز برگزار می شود.
محمد فقیه افزود: بیست و چهارمین دوره این مسابقات با شرکت ۱۶ تیم از روستاهای شهرستان دشتی و تنگستان و در زمین خاکی این روستا از دهم اسفندماه سال گذشته برگزار شد که در دیدار افتتاحییه مسابقه ای بین پیشکسوتان پرسپولیس تهران و پیشکسوتان این مسابقات برگزار شد .
وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات تیم منتخب شهدای روستای خورشهاب تنگستان و منتخب شهدای محمدآباد دشتی بطور مشترک سوم شدند و تیم منتخب شهدای محمد آباد دشتی به مقام اخلاق نیز دست یافت.
فقیه گفت: یکی ازمشکلات این روستا نداشتن زمین چمن مناسب برای برگزاری مسابقات است که ازمسئولان درخواست داریم زمین چمن مصنوعی برای برگزاری هرچه باشکوهتر این مسابقات احداث کنند.
فقیه اضافه کرد:روستای زایر عباسی با ۳۰ خانوارجمعیت ۱۵شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./ایرنا