فعالیت ۴۵ پایگاه اورژانس نوروزی در استان بوشهر
فعالیت ۴۵ پایگاه اورژانس نوروزی در استان بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۴۵ پایگاه اورژانس که یک اورژانس هوایی و ۴۴ اورژانس جاده‌ای است در استان فعال هستند.

به گزارش خبر استان،علیرضا رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس داشت: در ایام تعطیلات نوروز برای رفاه حال مردم و مسافران نوروزی ۱۱ متخصص به همراه ۶ پزشک عمومی صبح و عصر در بیمارستان فعالیت می‌کنند که در این ایام بیش از ۲ هزار بیمار به بیمارستان زینبیه خورموج و بیش از ۱۹۰۰ نفر به اورژانس مراجعه و تحت درمان قرارگرفته‌اند.

رئیسی یادآور شد: در ایام نوروز ۱۳ حوادث ترافیکی در شهرستان دشتی به وجود آمده که خوشبختانه خدمات خوب و قابل قبولی ارائه شد و راه‌اندازی بخش‌های ویژه در شهرستان و افزایش آن‌ یکی از اقدامات اصلی و اساسی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در سال جاری است و امید داریم تخت‌های ویژه بزرگسالان و تخت آی‌سی‌یو نوزادان را که از ضروریات استان و شهرستان است افزایش دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: در ایام تعطیلات، دانشگاه علوم پزشکی جلسات متعدد تشکیل داد که مسئولیت آن بر عهده رئیس دانشگاه علوم پزشکی است و در حال حاضر ۴۵ پایگاه اورژانس که یک اورژانس هوایی و ۴۴ اورژانس جاده‌ای است در استان فعال هستند.

وی ادامه داد: ۹ پایگاه سلامت در سراسر استان در مناطقی که بیشترین مسافر دارند به‌صورت موقت ایجاد کرده‌ایم که در حال خدمات‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی هستند.

رئیسی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی درمانگاه‌های شبانه‌روزی در شهرستان‌های بزرگ در ایام نوروز صورت گرفته و بازدید و نظارت‌های صورت‌گرفته موجب رضایتمندی مردم شد و امیدواریم در این راستا بتوانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم.

 

Visited 1 times, 1 visit(s) today