برزگرزاده رییس شورای اسلامی استان بوشهر ماند
برزگرزاده رییس شورای اسلامی استان بوشهر ماند
ندای استان:در نشست اعضای شورای اسلامی استان بوشهر، عبدالخالق برزگرزاده در سمت ریاست آن ابقا شد.

به گزارش ندای استان،همچنین محمد قائدی نایب رئیس و سید وهاب میرجهانمرد به عنوان دبیر شورای اسلامی استان بوشهر انتخاب شدند.

همچنین ساناز مرادی به عنوان سخنگو، سید محمد حسینی زاده به عنوان نماینده شورای اسلامی در هیات حل اختلاف استان، سید محمد حسینی و حسن رمضانی نیز به عنوان نمایندگان بوشهر در شورای عالی استان‌ها ابقا شدند.

رییس شورای اسلامی استان بوشهر در حاشیه این نشست گفت: شورای استان براساس قانون هر ۴۵ روز باید یک نشست داشته باشد که در این دوره، نشست های نمایندگان این شورا معمولا هر ۲۰ روز بوده و بابت همراهی اعضا که از نقاط مختلف استان حضور می یابند تشکر می شود.

برزگرزاده ابراز امیدواری کرد: این شورا در ادامه مسیر خدمت خود با همراهی دولت و وفاق ملی، مسائل کلان استان را پیش ببرد.

وی اظهار کرد: افزایش پایداری آب شرب، تسریع در توسعه شبکه ریلی استان بوشهر، اتصال بزرگراهی بوشهر-شیراز، حل چالش‌های حوزه محیط زیست و تأمین عوارض آلایندگی استان بوشهر از اولویت‌های راهبردی شورای اسلامی استان بوشهر است.

برزگرزاده همچنین با اشاره به موضوع انتخاب استاندار جدید بوشهر اظهار کرد: امید است با انتخاب شایسته، فردی مناسب برای این سمت برگزیده شود و همچنین از ظرفیت استاندار کنونی نیز در سطوح بالاتری استفاده شود.

وی گفت: استان بوشهر سرشار از نیروی انسانی نخبه و مستعد است که انتظار می‌رود دولت برای استفاده از این ظرفیت برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشد.

گفتنی است جعفر پورکبگانی نماینده بوشهر، گناوه و دیلم مهمان شورای اسلامی استان بوشهر که موارد مطرح شده در خبر جداگانه ای منتشر می شود.

Visited 3 times, 1 visit(s) today