دستگیری کلاهبردار از بازاریان بوشهری
دستگیری کلاهبردار از بازاریان بوشهری
ندای استان:رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی کلاهبردار تحت تعقیب که با استفاده از هویت جعلی و تحت پوشش مدیر خرید شرکت خصوصی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود خبرداد.

به گزارش ندای استان،سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی در تشریح این خبر خاطرنشان کردند با تلاش کارآگاهان و افسران تحقیق اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری فردی که با استفاده از ترفندهای متقلبانه تحت پوشش مدیر خرید شرکت خصوصی و با هویت مجعول اقدام به خرید کالا از کسبه ها نموده و با دادن آدرس صوری، در خیابانها اقدام به تحویل گرفتن کالاها کرده و متواری شده بود با اخذ مجوز قضایی شناسایی ،دستگیر و به مرجع قضایی معرفی گردید.

سرهنگ سهرابی از شناسایی تعداد شش نفر از افراد مالباخته و کشف این جرم با ارزش هفت میلیارد ریال تا این لحظه خبر داد و تاکید داشتند چنانچه با این شیوه از سایر شهروندان و کسبه های محترم کلاهبرداری صورت گرفته با قید فوریت به اداره مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مراجعه و اقدام لازم صورت گیرد.

این مقام انتظامی استان در خاتمه این مصاحبه افزودند در طول سال جاری تا این لحظه نسبت کشف به وقوع ۹۵درصد در جرایم جعل و کلاهبرداری در استان بدست آمده و پلیس آگاهی استان ماموریت مقابله با جرایم جعل و کلاهبرداری را با جدیت دنبال خواهد کرد .

شهروندان عزیز هرگونه اطلاعات خود در خصوص وقوع جرایم جعل و کلاهبرداری را از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی نمایند.

Visited 10 times, 1 visit(s) today