آزادی ۲۵ زندانی در بوشهر با مشارکت یکی از بانک‌ها
آزادی ۲۵ زندانی در بوشهر با مشارکت یکی از بانک‌ها
ندای استان:مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: مشارکت خیرین ، بانک ها و رضایت شاکیان باعث آزادی ۲۵ نفر از زندانیان جرایم مالی از زندان مرکزی بوشهر شد.

به گزارش ندای استان،مهدی مهرانگیز ظهر امروز در آیین آزادی زندانیان جرایم عمومی مالی در بوشهر، اظهار داشت: امروز با مشارکت و حضور مدیرعامل بانک‌ رفاه کارگران به مناسبت تاسوعا و عاشورا حسینی ۲۵ زندانی جرایم عمومی مالی از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض از سوی بانک‌ رفاه کارگران برای آزادی ۲۵ زندانی در بوشهر، گفت: علاوه بر این خیرین نیز برای آزادی این زندانیان مبالغی پرداخت کردند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با قدردانی از مشارکت خیرین و بانک‌ها در کمک به آزادی زندانیان جرایم عمومی مالی گفت: از تلاش مدیرکل زندان‌ها و شورای حل اختلاف استان بوشهر و خیرین در فراهم کردن آزادی این زندانیان قدردانی می‌شود.

مهرانگیز حبس‌زدایی و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را از سیاست‌های مهم قوه قضائیه دانست و تصریح کرد: دستگاه قضا استان بوشهر از حبس به‌عنوان آخرین راه در محکومیت مجرمین استفاده می‌کند و از همه ظرفیت‌ها و ارفاقات قانونی برای جلوگیری از زندانی شدن متهمین بهره می‌برد.

وی اضافه کرد: اکنون ۲۰۰ نفر از زندانیان در  استان بوشهر با استفاده از پابند الکترونیکی از زندان آزاد شده‌اند و ۸۰۰ زندانی هم رأی باز هستند و تحمل حبس می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به همکاری خیرین و اشخاص حقیقی و حقوقى در آزادی زندانیان تصریح کرد: با مشارکت خیرین و تامین بخشی از بدهی آنان ۱۸۶ زندانی در استان بوشهر آزاد شده و این در حالی است که از سال ۱۳۹۸ با مشارکت بانک‌ها ۲۲۵ زندانی در استان بوشهر آزاد شده است.

Visited 11 times, 1 visit(s) today
  • منبع خبر : ایرنا