معضل ترافیکی تانکرهای نفتی عراق در بوشهر رفع شد
معضل ترافیکی تانکرهای نفتی عراق در بوشهر رفع شد
ندای استان:تانکرهای نفتی که از عراق و مرز خوزستان از اواخر سال گذشته برای ترانزیت سوخت به کشورهای خلیج فارس وارد بوشهر شده و مشکلات عدیده ای به خصوص در حوزه ترافیک شهری ایجاد کرده بودند اکنون با تصمیم های اخذ شده ساماندهی شده اند.

به گزارش ندای استان،مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته و به دنبال افزایش تردد تانکرهای حامل مواد نفتی در بندر بوشهر، ورودی بوشهر به محلی برای توقف این خودروها تبدیل و بسیاری از این تانکرها در سطح شهر بوشهر اقدام به پارک می‌کردند.

«احمد دشتی زاده» افزود: این موضوع دردسرهای فراوانی برا مردم و رهگذران در شهر بوشهر ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: در نخستین اقدام ایجاد یک توقفگاه تانکرهای نفتی برای کاهش ترافیک در ورودی بوشهر پیشنهاد شد که مورد توافق مدیران حوزه شهری قرار گرفت.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر عنوان کرد: در این شرایط، توقفگاه تانکرهای حامل مواد نفتی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار ایجاد شد تا حدود یک هزار تانکر در این محدوده توقف کنند.

دشتی زاده ادامه داد: این شرایط سبب شد بار ترافیک از ورودی و خیابان‌های شهر بوشهر برداشته و تانکرها بر اساس نوبت به بندر مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: در این توقفگاه علاوه بر پارکینگ، مراکز خدماتی از جمله نمازخانه، سرویس‌بهداشتی، حمام، فروشگاه، کبابی، رستوران، تاکسی‌تلفنی، قهوه‌خانه، خوابگاه، اینترنت رایگان ایجاد شده است.

Visited 8 times, 1 visit(s) today