ندای استان:عملیات اجرایی ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر در آیینی با حضور رئیس این سازمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان زمین و مسکن آغاز شد

به گزارش ندای استان،معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی دوشنبه‌شب در این آیین گفت: با ابتکار و همت استاندار بوشهر و همچنین مشارکت سازمان انرژی اتمی و سازمان ملی زمین و مسکن توسعه شهر بوشهر در جوار این شهر با ساخت و سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی محقق می‌شود.

محمد اسلامی افزود: در این زمینه تلاش می‌شود تا در جهت رفع دغدغه‌های خانواده‌های کارکنان سازمان انرژی اتمی در حوزه مسکن پاسخی شایسته داده شود.

وی اظهار کرد: در اجرا ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر به واسطه موقعیت ساحلی به آماده سازی قابل توجهی نیاز دارد و طرح شهرسازی این محدوده برگرفته از معماری سنتی و تاریخی شهر بوشهر اجرا می‌شود.

اسلامی ادامه داد: با یک طراحی متفاوت سعی می‌شود از ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن برای تامین مسکن مردم و به ویژه همکاران در سازمان

استفاده شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: براساس وعده داده شده به کارکنان این سازمان و به ویژه همکاران در بوشهر داده شد کل افراد فاقد مسکن از نعمت مسکن برخوردار می‌شوند.

اسلامی افزود: این طرح تامین مسکن طرحی ملی بوده که براساس تدبیر و نگاه رهبر معظم انقلاب اجرایی شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: بنابر تاکید مقام معظم رهبری است که بیان داشتند شمار دانشجویان هسته‌ای باید ۱۰ برابر شود و با چنین رویکردی اندازه سازمان انرژی اتمی به طور تساعدی در حال تغییر است.

اسلامی بیان کرد: عرصه‌ها و فعالیت‌های گوناگونی در سطح کشور در زیر مجموعه سازمان انرژی اتمی دنبال می‌شود و به تبع آن باید دغدغه بزرگ مسکن از محققان، کارشناسان و کارکنان زدوده شود.