رئیس جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
رئیس جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس

ندای استان:بحرانی به عنوان سرپرست اداره کل جهادکشاورزی استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش ندای استان،سیدمجید موسوی ظهر امروز در  آیین تکریم و معارفه مسئولان پیشین و جدید سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر تغییرات مدیریتی را یکی از اسباب تحول و ارتقای توانایی‌های سازمانی دانست و اظهار داشت: مهمترین سیاست وزارت جهاد برای توسعه بخش کشاورزی و افزایش بهره‌وری و تکمیل چرخه زنجیره تولید است.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه تحولات اساسی در بخش کشاورزی در دولت سیزدهم شاهد هستیم، تصریح کرد: در این عرصه توسعه طرح‌های آبیاری نوین و افزایش تولید مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی استفاده از متخصصان در رشد و توسعه طرح‌های کشاورزی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: نوذر منفرد در مدت تصدی پست جهاد کشاورزی استان بوشهر خدمات قابل توجهی ارائه داشته که فعالیت‌ها و خدمات آن مورد تحسین و قابل تقدیر است.

موسوی، خدمت صادقانه و جهادی را از خصوصیّات بارز نوذر منفرد دانست و گفت: مرتضی بحرانی با توجه به سوابق ارزنده، به‌عنوان سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی می‌شود.

مشاور و مدیرکل دفتر امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، حکم انتصاب مرتضی بحرانی، سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر را که از سوی وزیر جهاد کشاورزی امضاء شده بود، به وی اعطا کرد و با اهدای لوح تقدیر از خدمات نوذر منفرد قدردانی کرد.

 

به گزارش ندای استان،بحرانی پیش از این به مدت۱۱ سال مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر را عهده دار بوده است و جایگزین نوذر منفرد شد.

 

  • منبع خبر : تسنیم