لیست انتخاباتی اُمَنا در بوشهر منتشر شد
لیست انتخاباتی اُمَنا در بوشهر منتشر شد

ندای استان:دبیر استانی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (اُمناء) بوشهر گفت: پرونده داوطلبان مجلس شورای اسلامی از چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر بررسی و برای سه حوزه اقدام به انتشار لیست انتخاباتی کرده‌ایم.

به گزارش ندای استان،احمد محتشم روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: فهرست ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب ( امنا ) پس از بررسی های دقیق و بدون توجه به فشارهای سیاسی و رسانه های وابسته به جریان های خاص سیاسی، تنظیم شده تا در معرض انتخاب مردم قرار گیرد.

وی افزود: این فهرست پس از بررسی های فراوان میان داوطلبان انتخاباتی و براساس سوابق انقلابی گری، فساد ستیزی، کارامدی، تخصص و تعهد به قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ای تنظیم شده است.

دبیر استانی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (اُمناء) بوشهر تصریح کرد: این مجموعه به هر شکل و صورتی پاسدار آرا به صندوق ریخته مردم خواهد بود و آن را فصل الخطاب خود قرار می دهد.

محتشم ضمن دعوت گسترده مردم برای شرکت در انتخابات گفت: در حوزه انتخاباتی بوشهر، گناوه و دیلم عبدالکریم جمیری، در حوزه انتخاباتی دشتستان محمدرضا دهقانفرد، در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان غلامحسین کرمی و در حوزه انتخاباتی گنگان، دیر، جم و عسلویه حجت‌الاسلام والمسلمین موسی احمدی عنوان لیست مورد حمایت ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (اُمناء) استان بوشهر پیشنهاد می شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب چهار تن برای حوزه‌های ” انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم” ، ” دشتستان” ، ” دشتی و تنگستان” و ” کنگان، دیر، جم و عسلویه ” و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

Visited 1 times, 1 visit(s) today