۷۵۰۰ بیمار خاص تحت حمایت بیمه سلامت بوشهر
۷۵۰۰ بیمار خاص تحت حمایت بیمه سلامت بوشهر

ندای استان:وی بیان کرد: نیمی از جمعیت استان بوشهر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و از این شمار ۸۰ درصد از پوشش رایگان بیمه سلامت برخوردار هستند.

به گزارش ندای استان،مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: هفت هزار و ۵۰۰ بوشهری در صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج این سازمان نشان‌دار شده و از حمایت های مناسب برخوردار هستند.

داراب بارگاهی اظهار کرد:این اداره کل پوشش بیمه‌ای خود را به خدمات توانبخشی ۱۱ بیماری صعب‌العلاج از جمله بیماران اوتیسم، سکته مغزی، آسیب نخاعی، ام‌.اس، مزمن روانی و سرطانی از پوشش توانبخشی افزایش داده است.

وی افزود: پوشش خدمات توانبخشی ۱۱ بیماری صعب‌العلاج تا سقف ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی و ۸۰ درصد تعرفه غیردولتی برای هر جلسه به بیماران ارائه می‌شود

ایرنا نوشت،مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر تصریح کرد: ۲۰ قلم دارو برای بیماران دیابتی، ۱۷ نوع دارو برای بیماران متابولیک، برای بیماران قلبی، عروقی و پرفشاری خون ۱۳ نوع دارو، ۶ قلم دارو برای بیماران سیستیک فیبروزیس، پنج قلم دارو برای بیماران اس‌ام‌ای، پنج قلم دارو برای بیماران سرطانی و یک قلم دارو برای بیماران مبتلا به هپاتیت c تحت پوشش صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج قرار گرفته است.

بارگاهی ادامه داد: صندوق یاد شده ۱۰۷ نوع بیماری را تحت پوشش قرار داده تا به کاهش هزینه بیماران خاص و صعب العلاج کمک شود.

وی بیان کرد: نیمی از جمعیت استان بوشهر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و از این شمار ۸۰ درصد از پوشش رایگان بیمه سلامت برخوردار هستند.