چرا انتخابات هیات فوتبال برگزار نشد؟
چرا انتخابات هیات فوتبال برگزار نشد؟

ندای استان:عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته استانهای فدراسیون فوتبال درباره تعویق انتخابات هیات فوتبال استان بوشهر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ندای استان ازسایت رسمی فدراسیون فوتبال،طهمورث حیدری، در این باره اظهار داشت:یکی از علت های تعویق مجمع بوشهر،علاوه بر جلسه اضطراری ریاست فدراسیون،تقارن برپایی برخی مجامع استان ها با مباحث مربوط به جام ملت های آسیا است.
وی ادامه داد:در حال حاضر ۵ استان آماده برپایی مجمع هستند اما به دلیل وضعیت فشرده مربوط به جام ملت های آسیا تا به امروز فرصت برگزاری مجامع آنها به وجود نیامده است.سعی مان این است که در جریان برگزاری این تورنمنت مهم و یا پس از جام ملت های آسیا در اسرع وقت انتخابات استان ها و در اولین فرصت استان بوشهر را برگزار کنیم.

عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته استانهای فدراسیون خاطرنشان کرد:هرگونه جوسازی علیه انتخابات هیات فوتبال بوشهر غیر استدلالی، غیر منطقی و کاملا رد است.فرایند انتخابات استان بوشهر به بهترین شکل طی شده و سلامت آن ستودنی است. دغدغه فدراسیون برپایی هر چه سریعتر انتخابات این مجمع است.به صورت کلی هیات بوشهر جزو بهترین هیات های فوتبال استانی است.

حیدری در پایان افزود:چهار نامزد برای انتخابات ریاست بوشهر ثبت نام کردند که پس از بررسی در کمسیون انتخابات و نظر مساعد دستگاهای نظارتی در نهایت دو نفر به نام های آقایان خداکرم ایزدپناه و امیرحسین محتشم به عنوان کاندیداهای رسمی و مورد تایید انتخاب و به فدراسیون فوتبال جهت ادامه فرایند معرفی شدند.

به گزارش ندای استان،انتخابات هیات فوتبال بوشهر قرار بود ۲۰ دیماه برگزار شود