ایجاد بیش از ۱۸۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد استان
ایجاد بیش از ۱۸۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد استان

ندای استان:معاون اشتغال کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان در سال جاری خبر داد و گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات کم بهره و قرض‌الحسنه یک‌ هزار و ۸۴۴ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر فراهم شد.

به گزارش ندای استان،مسلم ملیت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، توانمندی اقتصادی و تأمین معیشت مددجویان کمیته امداد را از سیاست‌های مهم این نهاد دانست و اظهار داشت: در این راستا مددجویان تحت پوشش با مهارت‌های فنی، حرفه‌ای و اشتغال‌زایی متناسب با ظرفیت‌های اقتصادی، صنعتی و تولیدی آشنا می‌شوند.

وی اشتغال‌زایی مددجویان متناسب با قابلیت‌های مناطق شهری و روستایی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: استقلال مالی در تأمین معیشت، درآمدزایی و خودکفایی اقتصادی خانوارهای مددجو و نیازمند یکی از سیاست‌های مهم کمیته امداد است که در این راستا اقدامات مهمی انجام شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد استان بوشهر به برنامه‌های سال جاری برای ایجاد فرصت‌های شغلی پرداخت و بیان کرد: مجموعه تسهیلات اشتغال‌زایی در سال جاری افزون بر ۱۱ هزار و ۶۴۶ میلیارد ریال مصوب شده است.

ملیت مجموع تسهیلات جز ۴ تبصره ۱۸ را ۷ هزار میلیارد و ۸۲۶ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: اعتبارات مصوب اشتغال‌زایی از محل تسهیلات جز ۳ تبصره ۱۸ در اختیار استانداری بوشهر افزون بر ۳ هزار و ۳۵۴ میلیارد ریال است که در مجموع ۱۱ هزار و ۶۴۶ میلیارد ریال برای اشتغال‌زایی مددجویان مصوب شده است.

وی فرصت‌های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر در سال جاری را ۱۱ هزار و ۱۸۰ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: در سال جاری تاکنون ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره و قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد برای اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی متناسب با ظرفیت‌های شهری و روستایی پرداخت شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: با پرداخت این تسهیلات یک‌هزار و ۸۴۴ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ایجاد شده است.

ملیت بیان کرد: این تسهیلات به طرح‌های مختلف حمل و نقل، کشاورزی، صنایع دستی، بافت فرش و گلیم، خدمات، امور صنفی و تولیدی پرداخت شده است.