معرفی سرپرست منطقه یک شهرداری بوشهر +عکس
معرفی سرپرست منطقه یک شهرداری بوشهر +عکس

ندای استان:شهردار بوشهر با قدردانی از تلاش‌های علیرضا کشتگر، محمد قنبری را به‌عنوان سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری بندر بوشهر منصوب کرد.

به گزارش ندای استان،حسین حیدری صبح سه‌شنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری بندر بوشهر اظهار کرد: در حوزه خدمات‌رسانی به شهروندان باید شرایطی فراهم کرد تا رضایت بیش از پیش آنان تأمین شود و یکی از راهکارهای تحقق این مهم پویایی و بالندگی مدیریت‌های مناطق شهرداری است.

حیدری ادامه داد: شهرداران مناطق باید روزانه به‌طور مرتب از خیابان‌ها و محلات منطقه خود بازدید کرده و از نزدیک با مشکلات و معضلات شهروندان آشنا شوند تا بتوانند به‌سرعت برای رفع این موانع اقدام کنند.

وی در ادامه با تجلیل از تلاش‌های علیرضا کشتگر اظهار کرد: ایشان در حدود شش‌ماه سرپرستی خود در سمت مدیریت منطقه یک که با حفظ سمت در بازرسی شهرداری همراه بود، با تلاش شبانه‌روزی و ارزشمند خود برای رفع مشکلات شهروندان گام برداشت که در همین راستا قدردان زحمت‌های وی هستیم.

حیدری افزود: امید است محمد قنبری نیز به‌عنوان سرپرست جدید منطقه یک بتواند با تعامل و همکاری به پیشبرد هرچه بهتر امور محوله کمک کند.