افزودن۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری بوشهر
افزودن۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری بوشهر

ندای استان:رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: با افزوده شدن چهار دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری بوشهر شمار اتوبوس‌های فعال این شهر به ۲۵ دستگاه رسید.

به گزارش ندای استان،رضا فرشیان اظهار کرد: شهرداری بندر بوشهر در اوایل تابستان ۱۴ اتوبوس فعال داشت که در ۲۰ روز اخیر هفت دستگاه اتوبوس پس از انجام تعمیرات نوسازی و بهسازی به ناوگان اضافه و شمار اتوبوس‌های فعال در سطح شهر به ۲۱ دستگاه رسید.

وی بیان کرد: به‌تازگی نیز با پیگیری‌های انجام‌شده چهار دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری بوشهر اضافه شد و تعداد اتوبوس‌های شهری به ۲۵ دستگاه افزایش پیدا کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: از مجموع ۲۰ اتوبوس خریداری شده تاکنون ۱۰ دستگاه تحویل شهرداری بوشهر شده و فرایند تحویل ۱۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز در حال انجام است که با تحقق این مهم، کمبود اتوبوس‌های شهری در بوشهر برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: امید است با اتمام طرح ساماندهی، شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی بوشهر برای مهرماه و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها باشیم.

فرشیان اظهار کرد: با هدف استقبال از ماه مهر، ایستگاه‌های اتوبوس درون‌شهری شستشو و پاک‌سازی شده و در هفته‌های آتی نیز نسبت به رنگ‌آمیزی ایستگاه‌ها اقدام می‌شود.