اعتبار عمرانی ۶۰۰۰ هزار میلیاردی در شهرستان بوشهر
اعتبار عمرانی ۶۰۰۰ هزار میلیاردی در شهرستان بوشهر

ندای استان:فرماندار بوشهر گفت: فرمانداری مرکز استان برای سال ۱۴۰۲، ۶۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی دارد که تلاش می‌شود به نحو مطلوب در مسیر توسعه این شهرستان قرار گیرد.

به گزارش ندای استان، صالح رحیمی روز چهارشنبه در شورای اداری بخش خارگ شهرستان بوشهر اظهار کرد: این شهرستان در هفته دولت سال جاری صدها طرح ریز و درشت را با اعتبار ۲۰۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و عملیاتی کرد.

وی افزود: در این هفته همچنین سکوی p۴ میدان نفتی رشادت ساخته مهندسان توانمند داخلی در شرکت صنایع دریایی ایران به مقصد میدان یاد شده بارگیری شد که این مهم جلوه دیگری از بالندگی و خودکفایی در صنعت نفت بود.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: با ساخت این سکو میزان استحصال نفت از میدان نفتی رشادت از ۸۰ هزار به ۸۰۰ هزار بشکه افزایش خواهد داشت.

رحیمی ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی و گذر سرتل – تنگک از جمله طرح‌های شاخص مرکز شهرستان بود.

وی با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: ایران اسلامی در مسیر توسعه، پیشرفت و رسیدن به قله است که در این راه ارزشمند جایی برای هیچگونه یاس و ناامیدی وجود ندارد.

فرماندار بوشهر افزود: در مقطعی که ایران اسلامی در مسیر پیشرفت قرار گرفته طبیعی است که فضای مجازی از سوی دشمنان تبدیل به میدانی برای تخریب دستاوردهای نظام شده است.

وی گفت: در آستانه ۲۵ شهریور دشمن با تمامی توان برای تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی پای کارآمده ولی باید بدانند که ملت سرافراز ایران فریب آنان را نمی‌خورد.

رحیمی بیان کرد: بدون تردید سال تحصیلی جدید با شکوه و عظمت حضور دانش آموزان و دانشجویان در کلاس‌های درس همراه خواهد بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تسلیت دهه آخر صفر اظهار کرد: در این دهه ویژه‌برنامه‌های فاخری طراحی شده که امیدواریم در سایه حضور مردم ولایت‌مدار بوشهر باشکوه و شور خاصی برگزار شود.

رحیمی افزود: پیاده‌روی میلیونی اربعین امسال با وجود گرمای هوا نماد دیگری از شکوه و عظمت شیعیان بود که با حضور بیش از ۲۰ میلیون نفر از اقصی نقاط جهان همراه شد.

  • منبع خبر : ایرنا