گوشت و مرغ در بوشهر ارزان می شود+قیمت ها
گوشت و مرغ در بوشهر ارزان می شود+قیمت ها

ندای استان: این کالاها در همه شهرستان‌های استان بوشهر توسط عاملین فروش عرضه می‌شود.

به گزارش ندای استان،سید عبدالحسین موسوی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به تعادل قیمت‌ها و تنظیم بازار استان بوشهر در عرضه گوشت قرمز، مرغ، برنج و شکر اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و اجرایی شدن مصوبه ستاد تنظیم بازار استان بوشهر برنج و شکر تأمین شده است.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر از توزیع ۲۵۰۰ تن برنج و شکر بر اساس قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: نظارت بر توزیع این محموله‌ها از سوی عاملان فروش و برای دسترسی آحاد جامعه به این کالاها و کمک به معیشت مردم مورد توجه ویژه قرار دارد.

موسوی‌فرد  قیمت برنج هندی ستاد تنظیم بازار در بسته ۱۰ کیلوگرم را ۳۵۰ هزار تومان دانست و افزود: قیمت هر کیلوگرم شکر به‌صورت فله ۲۸ هزار تومان و در صورت بسته‌بندی تا ۳۴ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: این کالاها در همه شهرستان‌های استان بوشهر توسط عاملین فروش عرضه می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به واردات گوشت قرمز از استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با تحقق این مهم قیمت این کالا هر کیلوگرم ۱۰۰ هزار تومان در بازار بوشهر کاهش می‌یابد و ۳۵۰ هزار تومان توزیع می‌شود.

موسوی‌فرد از افزایش تولید گوشت مرغ در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: گوشت مرغ با افزایش جوجه‌ریزی به ثبات تولید رسیده و مازاد تولید اکنون گزارش شده است.

وی افزود: قیمت گوشت مرغ در استان بوشهر هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان و ۷ هزار تومان بالاتر از قیمت مصوب است و زمزمه‌های هم است که روند کاهشی قیمت ادامه داشته باشد.