بازگشت ۳۵ درصد از جایگاه‌های سوخت بوشهر به مدار
بازگشت ۳۵ درصد از جایگاه‌های سوخت بوشهر به مدار

ندای استان:وی گفت سهمیه بنزین یارانه‌ای در کارت‌های سوخت ذخیره خواهد شد و در این خصوص نگرانی‌ای وجود ندارد. افزایش نرخ بنزین را نیز تکذیب می‌شود.

به گزارش ندای استان،مهرداد بیوکی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۳۵ درصد از جایگاه‌های سوخت استان بوشهر به روال عادی با نرخ بنزین ۳هزار تومانی و نفت و گاز ۶۰۰ تومانی برگشته‌اند و ساعت به ساعت این آمار رو به افزایش است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سهمیه بنزین یارانه‌ای در کارت‌های سوخت ذخیره خواهد شد و در این خصوص نگرانی‌ای وجود ندارد. افزایش نرخ بنزین را نیز تکذیب می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر با اشاره به اینکه امید می‌رود تا صبح شرایط جایگاه سوخت به حالت عادی برمی‌گردد، بیان کرد: با توجه به تاسیسات ذخیره‌ای در استان برای تامین فراورده‌ها مشکلی وجود ندارد و ظرفیت مخازن جایگاه‌ها پر است.

مرکز ملی فضای مجازی اکنون با تایید این خبر، در خصوص حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت اطلاعیه‌ای صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هم‌وطنان گرامی می رساند، ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۰ مرکز «افتا» گزارشی درخصوص حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت کشور اعلام کرده و به تبع آن جایگاه‌ها در ارایه خدمات سوخت رسانی از مدار خارج شدند.
در همین راستا، دستگاه‌های ذیربط در حال رفع مشکل ایجاد شده هستند و تا ساعاتی دیگر خدمات سوخت رسانی به حالت عادی برخواهد گشت.