۴.۲ کیلومتر از جاده بندر نگین آماده بهره برداری
۴.۲ کیلومتر از جاده بندر نگین آماده بهره برداری

ندای استان:مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۴.۲ کیلومتر جاده مجتمع بندری نگین نیز آماده بهره برداری شده و بزودی آیین افتتاح آن انجام می شود.

به گزارش ندای استان، ” محمد شکیبی نسب ” روز یکشنبه در بازدید از مجتمع بندری نگین اظهار کرد: براساس برنامه ریزی و روند پیشرفت تا کیلومتر هفت جاده نیز تا شهریورماه آماده افتتاح خواهد شد.

وی افزود: هم اینک قطعات پل فلزی مسیر مجتمع بندری نگین به طور کامل ساخته شده و ۹۵ درصد آن به محل اجرا طرح انتقال یافته و مابقی نیز در فرایند انتقال به طرح قرار دارد.

شکیبی نسب یادآور شد: مراحل ساخت قطعات بتنی پل مجتمع بندری نگین نیز به اتمام رسیده و ۲ قطعه بتنی پل نصب شده است.

وی تصریح کرد: با روند کنونی اجرا پل جاده دسترسی مجتمع بندری نگین پیش بینی شده تا شهریور ماه به بهره برداری برسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: طرح برق رسانی به مجتمع بندری نگین نیز با توجه به انتخاب مشاور، اکنون در مرحله تهیه اسناد مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارد که براساس پیش بینی ها انتظار است این طرح تا شهریورماه عملیاتی شود.

وی افزود: مشاور طرح تکمیل فاز نخست تاسیسات زیربنایی مجتمع بندری نگین نیز انتخاب شده و اکنون در فرایند انتخاب پیمانکار قرار دارد.

شکیبی نسب اظهار کرد: در راستای آماده سازی زیرساخت‌های مجتمع بندری نگین جهت جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و شرکت سرمایه گذار به صورت مستمر از این مجتمع بازدید و موانع و مسائل آن را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

در بازدید تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از مجتمع بندری نگین همچنین روند تخلیه و بارگیری کامیون های ترانزیت مشتقات نفتی به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت.