مشکلی که بعد از ۳۸ سال در دولت شهید رئیسی حل شد
مشکلی که بعد از ۳۸ سال در دولت شهید رئیسی حل شد
ندای استان: رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به حل مشکلات ثبتی محله جهادآباد شهر بردخون گفت: اسناد مالکیت مردم پس از ۳۸ سال صادر شد.

به گزارش ندای استان،صبح سه‌شنبه در جمع اهالی بردخون ضمن گرامیداشت روز مباهله که مهر تأییدی بر ارزش‌ها و فضیلت اهل بیت (ع) است اطهار کرد: دستگاه قضا در سال‌های اخیر وارد یک دوره تحولی شده و آنچه می‌بینیم تلاش برای اصلاح نقاط ضعف است که بخشی از آن تحقق یافته و امروز شاهد رضایتمندی مردم از قوه قضائیه نسبت به سال‌های گذشته هستیم.

وی افزود: با توجه به دستورات و تأکیدات رئیس عدلیه، دادگستری استان بوشهر به مسائل و مشکلات ثبتی چندین ساله استان ورود کرد که در عسلویه و آب‌پخش مسائل و مشکلات ثبتی مردم حل شد و امروز نیز شاهد حل مشکل ۳۸ ساله بخشی از شهر بردخون هستیم

رئیس شورای قضائی استان بوشهر افزود: محله جهاد آباد بردخون در سال ۶۵ پس از وقوع سیل ویرانگر آن سال برای سکونت روستاهایی که در سیلاب آن سال تخریب شده بود در نظر گرفته شد و از همان زمان بین ادارات کل منابع طبیعی و بنیاد مسکن اختلاف بوده و اهالی فاقد سند مالکیت بودند.

مهرانگیز با بیان اینکه تعامل ادارات به منظور حل این مشکل افزود: با تعامل و همکاری فرمانداری شهرستان دیر، ادارات کل منابع طبیعی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر و زحمات جهادی همکاران اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و شهرستان دیر امروز شاهد صدور اسناد مالکیت مردم شریف بردخون هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با هدف باز کردن گره‌ای از مشکلات مردم امروز تعداد ۴۸ سند مالکیت پس از ۳۸ سال صادر گردید ولی باید همکاران ثبت اسناد و املاک تلاش کنند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بقیه اسناد مالکیت اهالی صادر شود زیرا مردم باید نتیجه این اقدامات بزرگ را لمس کنند.

در ادامه بابایی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با مردم به صورت تلفنی صحبت و عنوان کردند: کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با عزم و جدیت آمادگی دارند که تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم و تثبیت اراضی کشور به کار گیرند و با تصویب قانون الزام به تنظیم سند رسمی معاملات غیر منقول آینده روشنی فرا راه کشور و نظام خواهد بود.

بزرگمهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر افزود: با تلاش شبانه روزی و جهادی همکاران بدون حضور مردم در واحد ثبتی کلیه عملیات جانمایی نقشه اراضی و املاک مسکونی، تثبیت در سامانه جامع املاک و در نهایت منجر به صدور سند مالکیت که طی مراسمی در مسجد موسی کاظم (ع) تحویل مردم شریف آن شهر داده و نتیجه این اقدامات باعث رضایتمندی مردم شریف آن منطقه شده است

Visited 4 times, 4 visit(s) today