وضعیت تامین آب شرب در ۶۱ روستای استان پایدار شد
وضعیت تامین آب شرب در ۶۱ روستای استان پایدار شد
ندای استان:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: تامین آب ۶۱ روستای این استان با ۳۸ هزار و ۴۰۷ نفر جمعیت در دولت سیزدهم به وضعیت پایدار رسیده است.

به گزارش ندای استان،«ابوالحسن عالی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در دولت سیزدهم ۶۱ روستای استان از آب شرب سالم و بهداشتی پایدار برخوردار شدند که این مهم ناشی از نگاه راهبردی شهید رئیسی به جامعه زحمتکش روستایی بوده است.

وی بیان کرد: از این شمار روستا ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال طرح آبرسانی اجرا شده که این طرح‌ها شامل ۹ باب مخزن با ظرفیت ۵۶ هزار متر مکعب، سه باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۱۲۶.۵ لیتر بر ثانیه، ۱۱۰ کیلومتر خط انتقال و ۳۲۴ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: آب شرب مورد نیاز این طرح‌ها در قالب ۲۱ حلقه چاه‌های محلی و سد کوثر تامین می‌شود.

عالی اظهار کرد: یکی از نقاط عطف دولت سیزدهم در حوزه روستایی در بخش آبرسانی پدیدار شده است که این مهم به افزایش سطح رضایتمندی جامعه هدف منجر شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: با ورود استان بوشهر به روزهای تیرماه به دلیل افزایش گرما و رطوبت میزان آب شرب در بخش خانگی با افزایش خیره‌کننده‌ای مواجه شده است.

عالی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این راستا از مشترکان فهیم خود انتظار دارد با مصرف بهینه آب زمینه برای تامین آب پایدار هم‌استانی‌ها را فراهم کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: این شرکت نیز از مدت‌ها قبل با هدف عبور موفق از پیک بار مصرف آب در تابستان تمهیدات ویژه‌ای در بازه‌های زمانی کوتاه، میان و بلند مدت اجرایی کرده است.

Visited 3 times, 3 visit(s) today