۳۵۰ قطعه زمین در بوشهر به خانواده شهدا واگذار شد
۳۵۰ قطعه زمین در بوشهر به خانواده شهدا واگذار شد
ندای استان:با حضور استاندار بوشهر، ۳۵۰ قطعه زمین به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بالای ۲۵ درصد در استان بوشهر واگذار شد.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی زاده در این آیین اظهار داشت: تامین زمین و مسکن از شعار‌های اساسی دولت مردمی ایران قوی بوده و در سه سال گذشته در سطح کشور و استان بوشهر، اقدامات بی نظیری در این عرصه انجام شد.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر با شتاب و کیفیت مطلوبی در حال اجراست و امروز نیز ۳۵۰ قطعه زمین مسکونی به خانواده شهدا در همین راستا واگذار شد.

محمدی زاده با بیان اینکه هزاران قطعه زمین را در شهر‌های مختلف به شهر‌ها الحاق شده و عملیات آماده‌سازی این زمین‌ها درحال انجام است گفت: در بخش روستایی ۱۲۰۰ هکتار زمین را به روستا‌ها الحاق کردیم که به واجدین شرایط واگذار کنیم.

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۷ هزار نفر در استان بوشهر زمین گرفتند گفت: از واجدین شرایط درخواست می‌کنم به سرعت برای دریافت زمین در این طرح تشکیل پرونده بدهند.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر هم گفت: در موضوع واگذاری زمین به خانواده محترم شهدا و ایثارگران در طول سه سال دولت شهید جمهور عزیزمون یک کار جهادی صورت گرفت و توانستیم بعد از سال‌ها افزون بر ۸۰۰ واحد زمین در شهر بوشهر و بیش از هزار و ۲۰۰ واحد در سطح شهرستان‌های استان تامین و واگذار کنیم.

Visited 2 times, 1 visit(s) today