توزیع۳۶۳ فقره جهیزیه در استان بوشهر
توزیع۳۶۳ فقره جهیزیه در استان بوشهر

ندای استان:مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: به مناسبت عید امامت و ولایت و در زمینه ترویج ازدواج آسان، کار توزیع ۳۶۳ فقره جهیزیه در قالب کاروان خدمت علوی در این استان آغاز شد.

به گزارش ندای استان،عباس روشن روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: ارزش هر یک از این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و اجاق گاز ۴۰ میلیون تومان است.

وی افزود: در کنار این کالاها، یک هزار قلم کالای اساسی شامل آبگرمکن، یخچال، لباسشویی و سایر اقلام ضروری نیز تامین و در اختیار مددجویان این نهاد حمایتی قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: ارزش ریالی جهزیه‌ها و کالاهای اساسی که از محل منابع امدادی و کمک خیرین تامین شده، ۲۰ میلیارد تومان است.

روشن ادامه داد: از این میزان ۱۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان در بخش جهیزیه و پنج میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در بخش کالاهای اساسی هزینه شده است.

وی یادآور شد: در زمان حاضر جامعه هدف کمیته امداد در استان بوشهر به هفت هزار و ۴۲۰ کالای اساسی و ضروری زندگی نیاز دارد که انتظار است با همت خیران و نیک اندیشان تامین و توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به اینکه بوشهر از جمله استان‌های گرمسیری کشور به شمار می‌رود کولر و یخچال از جمله نیازهای مهم هر خانواده بوده که در زمان حاضر مددجویان استان به یک هزار و ۵۰۰ دستگاه یخچال و یک هزار و ۸۰۰ دستگاه کولر گازی نیاز دارند.

وی تاکید کرد: انتظار است همه خیرین و افرادی که مسئولیت اجتماعی متوجه آنها است در تامین این کالاهای مورد نیاز مددجویان همکاری لازم را با کمیته امداد داشته باشند.