حسینی بوشهری: مسئولان کارگشا باشند نه گره کور به کارها بزنند
حسینی بوشهری: مسئولان کارگشا باشند نه گره کور به کارها بزنند

ندای استان:رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مسئولیت امروز مدیران به برکت خون پاک شهدا و همراهی مردم است گفت: گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید.

به گزارش ندای استان،یادواره سردار شهید یوسف بردستانی و شهدای بخش بردخون و گرامیداشت سالگرد شهید رستم بابایی و شهید گمنام در بردخون با حضور سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری شامگاه دوشنبه برگزار شد.

آیت الله سید هاشم‌ حسینی‌ بوشهری‌ در این آیین که در بردخون برگزار شد اظهار داشت: شهیدان پشتوانه انقلاب هستند و تاکنون این انقلاب را سربلند نگه داشته‌اند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با ستودن جانفشانی و فداکاری شهیدان گفت: شهیدان معلم کلاس درس بوده و با ایثارگری و فداکاری خود حادثه و واقعه بزرگ رقم زدند.

حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به جوانان بیان کرد: شهیدان با تحمل تمام سختی‌ها و مشکلات در جبهه‌ها هرگز گلایه نکردند و این جلسه پیام صبر استقامت و پایداری شهیدان در دوران سختی است که به نسل جوان منتقل می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت دشمن‌شناسی و هوشیاری در مقابله با ترفندهای دشمن گفت: دشمن با تمام قوا تمام اسلامیت را نشانه گرفته است و پیام شهیدان پایداری و حفظ ارزش های اسلامی و انقلاب بوده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری از ناکامی توطئه دشمنان خبر داد و افزود: دشمن می‌خواهد بین نظام و مردم شکاف و گسست ایجاد کند اما کور خوانده و مردم انقلابی و ولایی راه و مسیر شهدا را ادامه خواهند داد.

وی در قسمتی از بیانات خود خطاب به مسئولان تصریح کرد: گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید و مسئولیت امروز مدیران به برکت خون پاک شهدا و همراهی مردم است و مردم در انتخابات پیش‌رو با حضوری پرشور و گسترده شرکت خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار سید علی حسینی‌نیا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا علیه‌السلام شهرستان دیر نیز با بیان اینکه یاد شهدا یکی از نیازها و ضرورت‌های جامعه است که همیشه باید در جامعه رقم بخورد افزود: یادواره شهدا گام کوچکی در مقابل عظمت کار شهیدان است . مردم ولایی بردخون همیشه ارادت خود را به شهدا ابراز داشته‌اند.

در ادامه این برنامه از خانواده سردار شهید بردستانی و شهدای بردخون و خانواده شهید رستم بابایی از شهر کرد با لوح سپاس قدردانی شد و یکی از مداحان اهل بیت علیه‌السلام در وصف شهیدان و شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام به مداحی پرداخت.

بردخون از توابع شهرستان دیر با ۱۵ هزار نفر جمعیت در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قرارداد

  • منبع خبر : تسنیم