امام جمعه:اختلافات اعضا شورا در برخی مناطق بوشهر مشکل‌ساز شده است
امام جمعه:اختلافات اعضا شورا در برخی مناطق بوشهر مشکل‌ساز شده است

ندای استان:امام جمعه موقت بوشهر گفت: در برخی از شهرها و روستاهای استان اختلافات میان اعضای شوراهای اسلامی سبب بروز مشکلات در آن منطقه شده است.

به گزارش ندای استان،حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی ۸ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی که در مقابل هم جبهه گرفته‌اند و گرفتار حاشیه شده‌اند، سبب عقب افتادن طرح‌ها در شهرها و روستاها و کار مردم شده است.

وی اضافه کرد: فاصله بین مردم و مسئولان از برنامه‌های دشمنان است؛ برخی مواقع مسئولان و آحاد جامعه گرفتار حاشیه‌های بی‌مورد می‌شوند که از اصول و ارزش‌های دینی فاصله می‌گیرند.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: مسئولان بر اساس وظیفه قانونی و شرعی و حوزه اختیارات باید به دور از حواشی فعالیت و خدمات‌رسانی کند.

هاشمی تصریح کرد: مسئولان ضمن اینکه باید انتقادپذیر باشند لازم است از حاشیه‌ها که سبب فاصله گرفتن از جامعه و برنامه‌ها می‌شود پرهیز کنند.

وی عنوان کرد: توجه به ارتزاق مردم، حل مشکلات اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی باید در اولویت برنامه مسئولان قرار بگیرد.

امام جمعه موقت بوشهر با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرهیخته شهید مرتضی مطهری افزود: شهید مطهری هنرمندانه به باز تعریف مفاهیم اسلامی پرداخت و مطالب ارزشمندی برای جبهه انقلاب ارائه کرده است.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با گرامیداشت هفته کار و کارگر اضافه کرد: قشر کارگر از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در همه صحنه‌ها در کنار آحاد جامعه حامی نظام اسلامی، انقلاب و مکتب قرآن بودند.

هاشمی گفت: امنیت شغلی و معیشتی کارگران در شرکت‌ها، صنایع، ادارات و دستگاه‌های مختلف باید در اولویت برنامه‌ها قرار داشته باشد.

  • منبع خبر : ایسنا