جلوگیری از بیکاری ۱۶۰۰ نفر در استان بوشهر
جلوگیری از بیکاری ۱۶۰۰ نفر در استان بوشهر

ندای استان:رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در راستای حمایت دستگاه قضا از تولیدکنندگان، مشکلات ۱۴ واحد تولیدی استان با اقدامات موثر دادگستری بوشهر برطرف و از تعطیلی آن‌ها جلوگیری شد.

به گزارش ندای استان،مهدی مهرانگیز در جمع خبرنگاران با تاکید بر توجه به تحقق شعار  سال (مهار تورم و رشد تولید) و نقش دستگاه قضا در رفع موانع تولید، بیان کرد: برای رفع موانع تولید و احیای واحد‌های صنعتی و اشتغال‌زایی اقدامات مهمی از سوی دستگاه قضا در استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ انجام شده است.
وی از جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی در استان خبر داد و بیان کرد: با اقدامات موثر دادگستری استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ مشکلات ۱۴ واحد تولیدی برطرف و از تعطیلی آن‌ها و از بیکاری یک هزار و ۶۰۰ نیروی کار جلوگیری شد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر برخی از مشکلات واحد‌های تولیدی را ناشی از شرایط اقتصادی موجود در جامعه دانست و عنوان کرد: دادگستری استان تلاش می‌کند که از مسیر قانونی و با استفاده از اختیارات خود نسبت به حل مشکلات واحد‌های تولیدی اقدام کند.
وی با تاکید بر این‌که حمایت از تولید از برنامه‌های مهم قوه قضائیه است، گفت: در راستای آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی، از صنایع استان بازدید می‌شود.
مهرانگیز تداوم رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و حمایت از سرمایه‌گذاران را از اولویت دادگستری استان بوشهر دانست و گفت: در چارچوب قوانین و مقررات برای تحقق مطالبات تولیدکنندگان و مشکلات صنعتگران با دستگاه‌های اجرایی از جمله دستگاه‌های خدمات‌رسان و بانک‌ها تلاش می‌شود.