فوتبال بوشهر، این بار دروازه‌بان معرفی می‌کند
فوتبال بوشهر، این بار دروازه‌بان معرفی می‌کند

ندای استان:فوتبال بوشهر در سال‌های اخیر معرف ستاره‌های بزرگ در فوتبال به خصوص در فاز تهاجمی بوده است. از مهدی طارمی گرفته تا مهدی قایدی و محمد محبی.

به گزارش ندای استان،فوتبال بوشهر این فصل در لیگ یک هم فاقد تیم است، اما به نظر می‌رسد باز هم شاهد معرفی ستاره‌های جدیدی از فوتبال این شهر به کشور خواهیم بود. در مصاف تیم ملی جوانان ایران با قطر شاهد نمایش خوب ادیب زارعی در چارچوب دروازه ایران بودیم. دروازه‌بانی که در تیم دسته دومی شاهین بوشهر بازی می‌کند. دروازه‌بانی با قامتی کشیده و موی فرفری. او دو بار با سیوهای خوب خود دروازه ایران را از فروپاشی نجات داد و بازی را با پیروزی و کلین شیت پایان برد. حال او و تیمش امیدوارانه منتظر سوت آغاز با استرالیا هستند تا با کسب برد دوم صعود خود را به دور حذفی بازی‌ها قطعی کنند و بعد برای صعود به جام جهانی برنامه‌ریزی کنند.

نکته جالب کادر فنی تیم ملی جوانان حضور مهدی حیدری روی نیمکت به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها است. مربی‌ای که در سال‌های اخیر بیشتر به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در کادر فنی تیم‌های ملی پایه حضور داشت. او مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی جوانان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۶ بحرین بود. تیمی که با مربیگری امیر حسین پیروانی مشترکا به همراه ویتنام سوم شد و به جام جهانی صعود کرد. دروازه‌بان آن روزهای تیم ملی جوانان نیما میرزازاد بود که در حال حاضر دروازه‌بان تیم سپاهان به‌شمار می‌رود.

بدون شک ایران برای تکرار برد بازی اول در مصاف با استرالیا چشم به سیوهای خوب ادیب زارعی در چارچوب دروازه دارد. دروازه‌بانی که البته به همراه شاهین در لیگ یک هم بازی کرده؛ با اعتماد به نفس دروازه‌بانی می‌کند و امیدوار است با ادامه این روند در آینده‌ای نزدیک علاوه بر بازی در جام جهانی به یکی از تیم‌های لیگ برتری ملحق شود.