سخنرانی رئیس جمهور در ۲شهر استان بوشهر
سخنرانی رئیس جمهور در ۲شهر استان بوشهر

ندای استان:استاندار بوشهر گفت:با برنامه‌ریزی صورت گرفته، وزرا و اعضای دولت در شهرستان‌های مختلف استان حضور پیدا می‌کنند و نسبت به رفع دغدغه‌های مردم اهتمام می‌ورزند.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی زاده در نشست هماهنگی سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: استان بوشهر آمادگی کاملی برای استقبال از رئیس جمهور را دارد و امیدواریم سفر پیش‌رو همانند سفر سال گذشته، برکات ارزشمندی در بر داشته باشد.
وی از برپایی دو اجتماع عمومی با حضور رئیس جمهور در شهر‌های بوشهر و خورموج خبر داد و افزود: شهرستان‌های دیگر استان نیز خواستار تجمع‌های مردمی بودند که به دلیل فرصت کوتاه سفر، امکان پذیر نیست.
استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه درخواست‌های مردمی برای حضور در مراسم عمومی رئیس جمهور زیاد است، گفت: امیدواریم در سفر‌های بعدی، شهرستان‌های بیشتری از حضور رئیس جمهور بهره ببرند.
وی عنوان کرد: البته با برنامه‌ریزی صورت گرفته، وزرا و اعضای دولت در شهرستان‌های مختلف استان حضور پیدا می‌کنند و نسبت به رفع دغدغه‌های مردم اهتمام می‌ورزند.
محمدی‌زاده گفت: طرح بزرگ و ارزشمندی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند که افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۹ طرح شاخص در حوزه بهداشت و درمان با سرمایه‌گذاری بیش از ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال از این جمله این طرح‌هاست.