ساخت هتل روی آب و شهربازی/منبع جدید درآمدی برای شهرداری
ساخت هتل روی آب و شهربازی/منبع جدید درآمدی برای شهرداری

ندای استان:حسین حیدری گفت: از سامانه شهروندسپاری که راه‌اندازی شده رضایت کامل ندارم و ضمن عذرخواهی از شهروندان به دنبال این هستیم تا مردم از خانه‌های خود کارها را به صورت الکترونیکی به سرانجام رسانند.

به گزارش ندای استان،حسین حیدری روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا از زمان اتمام چندین پروژه شاخص همزمان با ایام بزرگداشت ۱۸ اسفند روز بوشهر، تدوین بسته سرمایه گذاری برای احداث هتلی مجموعه‎ای شبیه به هتل ترنج کیش در دهکده گردشگری بوشهر، احداث شهربازی، تداوم پروژه نورپردازی المان‌های شاخص در بوشهر و برخوردار شدن شهرداری های مناطق از ساختمان اختصاص خبر داد.

وی افزود: افزوده شدن ۲۳ خودرو سبک و سنگین به ناوگان های حمل ونقل عمومی و آتش نشانی، آغاز طرح نوسازی تاکسی های فرسوده، حضور پررنگ معارضان در اجرا پروژه های شاخص، حضور فرصت طلبان برای زمین خواری در محدوده گذر سرتل – تنگک (بلوار شهدای هسته ای)، بسترسازی برای فعالیت سامانه های شفافیت، آماده بهره برداری شدن کارخانه آسفالت شهرداری به عنوان منبع جدید درآمدی شهرداری همراه سامانه فروش آسفالت و ساماندهی دهکده گردشگری بوشهر از دیگر فعالیت های شهرداری در ۱۶ ماه گذشته بوده است.

تلاش نکردن برای سازندگی را در تضاد با انقلابی گری می‌دانم

شهردار بوشهر اظهار کرد: با توجه به رویکرد ابتدای ورودم به شهرداری بوشهر، مجموعه مدیریتی ما همواره تلاش کرده تا مجموعه‌ای جهادی، انقلابی و پای کار برای شهروندان باشد.

وی انقلابی گری را در معنی واقعی به منزله کار برای مردم می داند و معتقد است که بدون تردید انقلابی گری بدون تلاش برای پیشرفت و سازندگی معنی و مفهومی ندارد.

حیدری اظهار کرد: مدیریت شهرداری تحول و پویایی را همواره در دستور کار ویژه خود قرار داده و در این مسیر تلاش های گسترده ای به صورت شبانه روزی صورت گرفته است.

شهردار بوشهر افزود: هر چند اطلاع رسانی پیرامون عملکرد انجام شده از زمان انتصابم کافی نبوده اما با این وجود مجموعه شهرداری همواره پای کار بوده و کارهای بزرگی را در مسیر خدمت رسانی به شهروندان انجام داده است.

وی گفت: از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تا به امروز که حدود یک سال و چهار ماه از عملکرد تیم مدیریتی جدید شهرداری بندر بوشهر گذشته در ارتباط با کارهای زیرساختی و همچنین پروژه های ناتمام اقدام‌های قابل توجهی محقق شده است.

شهردار بوشهر اضافه کرد: در این زمینه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و همچنین پروژه های عملیاتی شده نتایج ارزشمندی حاصل شده که شهروندان تا پیش از فراررسیدن سال نو حاصل بخشی این تلاش ها را احساس خواهند کرد.

آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه عمرانی شهرداری بوشهر

حیدری افزود: به مناسبت بزرگداشت دهه فجر عملیات اجرایی پنج پروژه عمرانی و بسیار مهم آغاز شد که یکی از آنها گذر مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی به عنوان یکی از مسیرهای مهم از لحاظ پدافندغیرعامل و کاهش ترافیک محلات جنوبی شهر بوشهر است که این گذر از پارک دانشجو آغاز و تا بیمارستان سلمان فارسی ادامه پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: با همکاری بسیار خوب مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و همچنین پدافند هوایی این مسیر یک کیلومتری با زیرساخت های بسیار خوبی ظرف مدت ۶ ماه احداث می شود.

شهردار بوشهر افزود: در ارتباط با گذر مرکز تحقیقات – بیمارستان سلمان فارسی چنانچه معارضان حق و حقوقی برای خود قائل هستند می توانند با مراجعه به شهرداری و تحویل مستندات از حق و حقوق خود دفاع کنند.

محدوده ای جدید از ساحل بوشهر برای شهروندان بوشهری بهسازی می شود

حیدری بیان کرد: همچنین حریم ۶۰ متری دریا که در جوار پارک شغاب رهاسازی شده با احداث زیرساخت های بسیار خوب از لحاظ فضای سبز، مجموعه ورزشی چند منظوره اعم از رینگ های پیاده روی و دوچرخه، مکان فرهنگی شامل نمازخانه و روشنایی کافی به فضایی بسیار جذاب و مفرح برای شهروندان تبدیل می‌شود.

وی گفت: پروژه یاد شده ظرف مدت هفت ماه محقق می‌شود که با توجه به انتخاب پیمانکار توانمند برای اجرا پروژه پیش بینی شده این فضا در پایان نیمه نخست سال آینده مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گیرد.

بار ترافیکی خیابان‌های امام خمینی و شهید عاشوری کاسته می شود

حیدری ادامه داد: سومین پروژه عملیاتی شده نیز گذر ۲۰ متری توحید حدفاصل خیابان امام خمینی (ره) و خیابان مسجد شهید عاشوری است که تملک های واقع در این گذر محقق شده است.

شهردار بوشهر گفت: در اجرا گذر یاد شده به مالکان پرداخت های لازم انجام و همچنین به آنان فرصت داده شده تا بتوانند در موعد زمانی مقرر (با قابلیت تمدید) نسبت به یافتن واحد مسکونی مدنظر خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: از شهروندان محدوده یاد شده انتظار داریم در راستای کمک به شتابان شدن روند عمران و آبادانی بندر بوشهر پس از یافتن منزل جدید، هر چه سریع تر خانه های خود را تخلیه کنند تا خللی در روند اجرا پروژه صورت نگیرد.

حیدری تصریح کرد: گذر ۲۰ متری توحید کمک شایانی به روان سازی جریان سازی ترافیک در خیابان های امام خمینی و شهید عاشوری دارد از این رو اجرا شتابان این پروژه در اولویت های راهبردی شهرداری بندر بوشهر قرار دارد.

وی گفت: چهارمین پروژه نیز ساماندهی وضعیت دهکده گردشگری شهر بوشهر از لحاظ افزایش میزان روشنایی، جداره سازی، کف سازی، فضای سبز، جانمایی و نصب میز و صندلی و همچنین ساماندهی ورودی دهکده گردشگری است.

مرکز اقامتگاه دائمی گردشگران در دهکده گردشگری بوشهر احداث می شود

شهردار بوشهر ادامه داد: همچنین با تشریح جزئیات پروژه مدنظر شهرداری برای فعالیت سرمایه گذاراران بخش خصوصی بزودی مرکز اقامت دائمی گردشگران در محدوده دهکده گردشگری شهر بوشهر احداث می شود که این پروژه در واقع شبیه به مجموعه هتل ترنج جزیره کیش است.

حیدری اضافه کرد: پنجمین پروژه نیز شامل ساماندهی گلزار شهدا گمنام پارک شغاب است که پس از افتتاح در آینده نزدیک می تواند با کارکرد فضای معنوی برای استفاده هیات های مذهبی و مردم ولایت مدار و شهید پرور بوشهر داشته باشد.

احداث شهربازی در جوار چرخ و فلک شهر بوشهر

وی گفت: در کنار چرخ و فلک شهر بوشهر نیز بزودی شهربازی بسیار خوبی توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی عملیاتی می شود تا شهروندان علاوه بر چرخ و فلک بتوانند از مجموعه شهربازی نیز استفاده لازم را ببرند.

گرفتن کارگاه پروژه تقاطع غیرهمسطح از سرمایه گذار سابق ۲ ماه زمان برد!

حیدری ادامه داد: پروژه تقاطع شهید سلیمانی به عنوان یکی از دغدغه های شهروندان بوشهری در ابتدا مقرر شده بود ظرف مدت یک سال به نتیجه برسد که تنها ۲ ماه از موعد تعیین شده صرف گرفتن کارگاه پروژه از پیمانکار سابق پروژه شد که در این راستا از همکاری دادستانی کمال قدردانی را داریم.

وی گفت: جابجایی تیرهای فشارقوی برق که باید با حضور نیروهایی از استان فارس انجام می شد از دیگر دلایل در تاخیر اجرا پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بود که در این ارتباط نیز با وجود تلاش های فراوان همکاری خوبی با شهرداری بوشهر صورت نگرفت.

تاخیر در جابجایی شبکه فشار قوی و نایاب شدن فوم مانع از اجراء به موقع تقاطع غیرهمسطح شد

شهردار بوشهر اضافه کرد: وجود شبکه های فشار قوی تاخیر قابل توجهی در روند احداث پروژه ایجاد کرد و همچنین خوب است شهروندان بدانند در اجراء به موقع پروژه هیچگونه کوتاهی از سمت شهرداری رخ نداده است.

وی افزود: همچنین در ادامه راه تورم بسیار بالا منجر به افزایش چند برابری قیمت و همچنین نایاب شدن فوم شده بود که در این زمینه از برخی از کشورهای همسایه نیز برای تامین فوم پیگیری هایی انجام شد.

کمک ۲۵۰ میلیارد ریالی شورای شهر به اجراء پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی

وی یادآور شد: این پروژه با تزریق اعتبار از محل جابجایی های اعتباری با کمک شورای شهر اکنون روند بسیار خوبی دارد که بنا داریم تا پیش از سال نو مورد بهره برداری قرار گیرد.

شهردار بوشهر افزود: در حال حاضر جناقی خیابان طالقانی تقاطع غیرهمسطح به سمت گذر امام علی نیز بتن ریزی اولیه آن انجام شده و پس از دو هفته نیز بتن ریزی آخر آن انجام می شود تا مقدمه برای قیرریزی و آسفالت آن فراهم شود.

وی اظهار کرد: گذر سرتل – بلوار شهدای هسته ای (تنگک)یکی از مسیرهای مهم و به طول چهار کیلومتر است که اکنون عملیات آسفالت آن در چندین بخش در حال انجام است که تا قبل عید نوروز افتتاح می شود.

معارضین در روند اجرا گذر سرتل – تنگک تاخیر ایجاد کردند

حیدری یادآور شد: پروژه یاد شده در دو فاز عملیاتی شده که در قطعه های اول و دوم به دلیل وجود معارض تاخیر قابل توجهی در روند احداث پروژه شد که در این پروژه نیز دادستانی کمک بسیار خوبی برای تسهیل در اجرا پروژه ایفاء کرد.

وی افزود: گفتنی است خیلی از افراد در مسیر گذر سرتل – بلوار شهدای هسته ای (تنگک) اقدام به دیوارکشی کردند که برخی از آنها هیچگونه سندیتی نداشته و با چنین شرایطی از دستگاه های ذیربط مانند اداره کل منابع طبیعی انتظار داریم ورود جدی داشته باشند.

احداث ۲ پارک بزرگ در محله نیایش و جنوب بوشهر

شهردار بوشهر اضافه کرد: عملیاتی شدن پروژه پارک لیل حدفاصل پایانه مسافربری تا پایان شهرک نیایش همراه گذر سلامت، رینگ دوچرخه و فضای بسیار خوب برای برگزاری مراسم‌‎های مختلف و همچنین پارک بهزاد محلات جنوبی از دیگر پروژه های شهرداری بندر بوشهر است که به ترتیب بزودی عملیاتی و افتتاح می شود.

پروژه ساماندهی ورودی شهر بوشهر رو به پایان است

وی افزود: ساماندهی ورودی شهر بوشهر نیز از دیگر اولویت های شهرداری بندر بوشهر است چراکه این محدوده صورت بسیار بدی برای بوشهر بوشهر ایجاد کرده بود.

شهردار بوشهر ادامه داد: با حمایت شورا و دادگستری پارک حاشیه ای ورودی شهر بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

حیدری عنوان کرد: در محدوده ورودی شهر همچنین راست گرد پیش از میدان غدیر به سمت گذر امام علی پیش بینی شده تا از حجم ترافیک اطراف میدان غدیر ورودی کاسته شود.

پروژه احداث گذر ادیان در بوشهر به ایستگاه پایانی رسیده است

وی ادامه داد: در ارتباط با گذر ادیان نیز (حدفاصل گذر شیخ سعدون تا سایر محلات شمالی ) با سرعت خوب در اجرا پروژه، بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

حیدری گفت: در خیابان شهید عاشوری و همچنین محدوده پمپ بنزین قدیم نیز پروژه کف سازی، دفع آب های سطحی در حال انجام است که اجرا این پروژه در زیباسازی محدوده های یاد شده و همچنین زیباسازی آنها تاثیر بسزایی دارد.

جابجایی درختان مزاحم معابر بوشهر در انتظار مصوبه کمیسیون

شهردار بوشهر ادامه داد: در ارتباط با درختان کنوکارپوس که منجر به تخریب سنگفرش ها شده تصمیم بر این است تا با تصویب کمیسیون ماده ۷ این درختان جابجا و درختانی زیبا جایگزین آنها شود.

وی افزود: فضای عمده پیاده روهای احداث شده در سال های گذشته به دلیل ریشه درختان کنوکارپوس تخریب شده و نیاز به بهسازی و نوسازی دارد که این مهم در بودجه سالانه گنجانده شده است.

حیدری اظهار کرد: در حوزه کاشت نهال و گل‌های فصلی نیز همکاران در سازمان فضای سبز دستاورد بسیار خوبی داشتند تا جایی که تحسین شمار قابل توجهی از شهروندان را به همراه داشته است.

وی افزود: همچنین در حوزه پسماند پاکبانان سنگ تمام گذاشته و به نحوی که اکنون بوشهر همچون سال های پیشین نمادی از پاکیزگی و نظافت شده است.

شهردار بوشهر عنوان کرد: همچنین جابجایی سایت پسماند شهرداری بوشهر در اولویت قرار گرفته است که این مهم پس از ایجاد زیرساخت در فضای مناسب عملیاتی می‌شود.

سامانه شفافیت بوشهر آماده بهره‌برداری شد

حیدری در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: در ارتباط با سامانه شفافیت نیز زیرساخت های آن فراهم شده تا شهروندان بتوانند از اوضاع و احوال تمام فعالیت های شهرداری مطلع شوند.

وی بیان کرد: در حوزه شهرسازی بحث شهروندسپاری بسیار مهم است که این مهم در راستای تکریم ارباب رجوع و کاهش مراجعات حضوری در مرکز فاوا به صورت ویژه در حال انجام است.

ابراز نارضایتی شهردار بوشهر از سامانه شهروندسپاری

حیدری اظهار کرد: از سامانه شهروندسپاری که راه اندازی شده رضایت کامل ندارم و ضمن عذرخواهی از شهروندان به دنبال این هستیم تا مردم از خانه های خود کارها را به صورت الکترونیکی به سرانجام رسانند.

وی گفت: در محلات جبری، ساحل و آرامستان وادی الرحمه پروژه های متعددی در دست اجرا است و همچنین در آرامستان احداث فضای سرپوشیده انجام شده تا مراسم های مانند نماز میت در فضایی مناسب انجام شود.

حیدری افزود: سردخانه آرامستان وادی الرحمه نیز ظرفیت لازم نداشت که براساس برنامه ظرفیت آن افزایش داده شده است.

شهرداری بوشهر از شهروندان فرصت می خواهد

وی بیان کرد: از شهروندان فرصت می خواهیم تا در حوزه خدمات شهری با انجام کارهای بزرگ برای سال آینده رضایت مدنظر آنان فراهم شود.

حیدری با اشاره به تلاش خوب انجام گرفته برای افزایش روشنایی و نورپردازی در برخی از نقاط شهر افزود: برای ۱۰ پارک وسایل بازی خریداری شد که به دلیل نداشتن استاندارد لازم مرجوع شدند و محموله جدید وسایل تامین و در پارک های هدف جانمایی و نصب شد.

وی عنوان کرد: بارش های خوب اخیر نیز چاله چوله‌های فراوانی در سطح شهر ایجاد شده که با برنامه ریزی انجام شده تمامی آنها تا پایان سال ترمیم خواهد شد.

منبع جدید درآمدی برای شهرداری بوشهر

حیدری ادامه داد: همزمان با پایان یافتن مراحل احداث کارخانه آسفالت شهرداری بوشهر جزئیات فعالیت سامانه فروش آسفالت نیز بزودی اطلاع رسانی می شود که این پروژه نیز منبع درآمدی پایدار برای شهرداری خواهد بود.

شهرداری های مناطق بوشهر از ساختمان اختصاصی برخوردار می‌شوند

وی یادآور شد: شهرداری منطقه یک و ۲ ساختمان اختصاصی نداشتند که پروژه ساختمان شهرداری منطقه دو آغاز شده و با توجه به عملکرد ضعیف پیمانکار با تدابیر مناسبی که لحاظ شد گودبرداری، دیواره حفاظتی و شمع کوبی اجرا شده است.

حیدری افزود: برای پروژه ساختمان شهردای منطقه یک نیز نقش آماده شده در سال جدید این پروژه به نتیجه می رسد.

وی تصریح کرد: در حوزه های فرهنگی، هنری و ورزشی نیز اقدام‌های ارزشمندی هم راستا با فعالیت های عمرانی شهرداری انجام شده که شهروندان بخش عمده آنها را نظاره گر بودند.

تامین ۲۰ دستگاه اتوبوس و آغاز طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: در بخش حمل و نقل عمومی شهرداری بوشهر اقدام به تامین ۲۰ دستگاه اتوبوس اتوبوس کرده است که بدون تردید این شمار دستگاه، بخش عمده‌ای از نیازهای شهروندان در حوزه حمل نقل عمومی را پوشش می‌دهد.

حیدری ادامه داد: در حوزه تاکسیرانی نیز طرح نوسازی ناوگان آغاز شده است که رانندگان داوطلب مشارکت در طرح ابتدا باید با مراجعه به حوزه تاکسیرانی نسبت به اسقاط تاکسی خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: همچنین در راستای توسعه ناوگان آتش‌نشانی سه دستگاه خودرو (از موتورهای ویژه گرفته تا بالابر و خودرو) به این ناوگان افزوده شده تا در شرایط اضطراری نیروها با توان عملیاتی بیشتری ظاهر شوند.

حیدری بیان کرد: در حوزه آتش نشانی همچنین احداث ایستگاه آتش نشانی در محله نیایش طراحی و نقشه های اجرایی آماده شده که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‎شود.

اهم اقدامات شهرداری بوشهر برای مدیریت بار ترافیک

شهردار بوشهر ادامه داد: در راستای مدیریت بار ترافیک در سطح شهر اجرای چند راستگرد مهم در تقاطع های سطح شهر به سرانجام رسیده است.

وی افزود: با تدابیر پیش شده راستگرد تقاطع غیرهمسطح آزادی به سمت تنگک‌ها نیز بزودی زیر بار ترافیک می رود.

حیدری اضافه کرد: همچنین نهضت آسفالت کوچه های خاکی به عنوان یکی از مطالبه مهم شهروندان در محلات جنوبی شهر نیز با جدیت تداوم دارد.

وی گفت: با اقدام های صورت گرفته در راستای تسهیل تردد در محله های جنوبی مسیر خواجه ها به امام زاده محمد باقر (ع) نیز بزودی به صورت کامل بازگشایی می شود.

شهردار بوشهر اظهار کرد: در راستای تسهیل سازی تردد محلات جنوبی بزودی مسیر عمارت ملک به سمت شهرک سپاه نیز به طور کامل مورد بازگشایی قرار می‌گیرد.

خیابان‌های امام خمینی و شهید عاشوری یک طرفه می‌شود

حیدری یادآور شد: در حوزه شورای ترافیک طرح یکطرفه شدن مسیر خیابان های امام خمینی و شهید عاشوری به طور ویژه دنبال شده است که در این زمینه نظر اولیه و تاییدیه مشاور گرفته شده است.

وی گفت: در این راستا هرچه زودتر باید گذرهای خیابان امام به خیابان عاشوری بازگشایی شود که این مهم نیز به صورت اولویت در حال انجام است.

شهردار بوشهر گفت: در بحث پارکینگ در نقاط پر ترافیک پیگیری‌های خوبی انجام شده که تاکنون نتیجه نداشته که با این حال امید داریم هر چه زودتر با تعیین تکلیف زمین نیروگاه اتمی احداث پارکینگ عمومی در این منطقه محقق شود.

وی افزود: پروژه زیباسازی تقاطع غیرهمسطح آزادی نیز در دستور کار است که طرح‌های مختلفی برای این پروژه در دستور کار قرار دارد.

مانع اصلی در تکمیل پروژه جاده سلامت برطرف شد

حیدری ادامه داد: همچنین پس از چندین ماه رایزنی عقب نشینی فنس پایگاه هوایی در خیابان آزادگان محقق شد که این مهم شرایط را برای تکمیل جاده سلامت فراهم کرده است.

پروژه روشنایی ورودی پارک لیان آغاز شد

وی افزود: همچنین پروژه روشنایی ورودی پارک لیان نیز آغاز شده که این مهم یکی از مطالبات جدی شهروندان محلات جنوبی در راستای تامیت امنیت لازم در پارک بوده است.

پروژه فانوس دریایی فعال می‌شود

حیدری یادآور شد: پروژه های فانوس دریایی و همچنین بهسازی ساختمان نگین، عمارت بیلیارد و ساختمان تجاری رافائل بزودی عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: همچنین با مجموعه اقدام های انجام شده درجه شهرداری بوشهر به ۱۱ ارتقا پیدا کرده و اکنون اصلاح ساختار سازمانی در دستور کار قرار گرفته تا سازمانها و مدیریت‌ها و ادارات شهرداری تقویت و ایجاد انگیزه لازم در بین مجموعه بخوبی محقق شود.

حیدری اظهار کرد: همچنین اکثر فرزندان ایثارگران تبدیل وضعیت شدند تا از توانمندی‌های آنان به شکل مطلوب تری استفاده شد.

وی گفت: در حوزه مساعدت های مالی به مساجد، حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری با هماهنگی شورای اسلامی اقدام‎‌های موثری محقق شده است.

حیدری افزود: شهردار با فعالیت در تمام نقاط شهر شعار توزیع عادلانه خدمت و منابع را محقق کرده است.

وی عنوان کرد: شهرداری بوشهر از ابتدای فعالیت مدیریت جدید حقوق و مزایا و سایر کارگران و کارمندان در جای خود و بدون تاخیر پرداخت کرده است.

عمده مطالبات پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری بوشهر پرداخت شد

شهردار بوشهر تصریح کرد: صورت وضعیت پیمانکاران پس از بررسی قابل پرداخت بوده و شرایط بسیار روان و تسهیل کرده است.

وی افزود: همچنین بدهکاری هنگفت شهرداری به پیمانکاران برای احداث پروژه‌های سنوات قبل عمده آنها پرداخت شده و یا در حال پرداخت است که این روند در بازگردانی آرامش به شهرداری نقش انکارناپذیر داشته است.

حیدری ادامه داد: با هدف ارزش گذاری به مردم عزیزم ملاقات های مردمی همه هفته در مناطق یک و دو با حضور شهردار و معاونین برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: یکی از موارد نارضایتی مردم پیرامون حفاری های سطح شهر است که در این زمینه از دستگاههای حفاری بابت تخلف محرز و شکافتن تمام آسفالت‌های سطح تمام گلایه دارم.

دستگاه‌‎های حفار منجر به نارضایتی شهروندان شدند

شهردار بوشهر ادامه داد: انتظار است با هدف جلب رضایت حداکثری شهروندان تا پایان سال این مهم با ترمیم لایه های آسفالت های تخریب محقق شود چراکه در غیر این صورت مجوز جدید به دستگاه های حفار داده نمی شود.

میدان میوه و تره بار بوشهر فعال شده است

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: میدان میوه و تره بار یکی از کارهای روی زمین مانده بود که پس از تلاشهای فراوان به سرمایه گذار داده شد.

حیدری ادامه داد: در این زمینه با شرایط ویژه برای حمایت از مصرف کننده تلاش می شود که تمام خودروهای ورودی و خروجی شهر و خیابان امام زاده و جاده نیروگاه تحت مدیریت میدان میوه و تره بار قرار گیرند.

برای استفاده بیشتر از پلاژ و پارک بانوان در بوشهر برنامه داریم

وی یادآور شد: در بحث پلاژ بانوان و پارک بانوان تدابیر خوبی دیده شده تا فضایی خوب و مفرح به صورت همیشگی در اختیار بانوان قرار گیرد.

پروژه احداث کانال دفع آب های سطحی در بوشهر با جدیت تداوم می یابد

حیدری اضافه کرد: بهبود روشنایی‌های سطح شهر، ساماندهی سرویس های بهداشتی، بهسازی آلاچیق‌های ساحل، احداث کانال دفع آبهای سطحی معاینه فنی، احداث جداول دفع آبهای سطحی جاده نیروگاه و همچنین گذر مرکز غربالگری و پیگیری برای بهسازی نقاط آبگیر سطح شهر که از معضلات شهری است از دیگر اقدام‌های شهرداری بوشهر در طول ۱۶ ماه گذشته است.

رسانه ها باعث تحول و پویایی در شهرداری هستند

حیدری ادامه داد: در پایان از تعامل خوب شورای شهر و رسانه ها با شهرداری بوشهر کمال قدردانی را دارم و اعتقاد داریم رسانه ها با نقد سازنده و دلسوزانه منجر به تحول در شهرداری بوشهر شدند.

وی افزود: امید است با تداوم این روند تعاملی شاهد اقدامات بیشتری در راستای عمران و آبادانی بوشهر عزیز باشیم.