«مجتمع پترو شیمیایی» در آب‌پخش احداث می‌شود
«مجتمع پترو شیمیایی» در آب‌پخش احداث می‌شود

ندای استان:نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از احداث مجتمع «پترو شیمیایی» در بخش آب‌پخش خبر داد.

به گزارش ندای استان،ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به راه‌اندازی مجتمع پتروشیمیایی در بخش آب‌پخش اظهار داشت: این صنعت آلودگی ندارد و آب کمی مصرف می‌کند و کارخانجات دیگری ذیل آن ایجاد می‌شود که اشتغال قابل توجهی به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به پیگیری رفع مشکل سند اراضی شهر آب‌پخش بیان کرد: با همراهی مجاهدانه رئیس کل دادگستری استان بوشهر کار با سرعت بیشتری در جریان است و بخشی از مشکل حل شده و با همکاری مردم این کار تکمیل می‌شود. رضایی ادامه داد: مردم از وضعیت معیشتی و اقتصادی گلایه دارند و وظیفه داریم معیشت مردم را بهبود ببخشیم. در این راستا مجلس در کنار دولت برای بهبود وضعیت تلاش می‌کند.

نماینده دشتستان تاکید کرد: در مسئله خرما نیز کارهای خوبی صورت گرفته و تلاش داریم تا قبل از ماه رمضان خرمای موجود در سردخانه‌ها به فروش برسد. نماینده دشتستان در مجلس افزود: فاز اول جاده ورودی آبپخش روز گذشته افتتاح شد و عملیات اجرایی رفیوژ و روشنایی آن نیز آغاز شده که آن را پیگیری می‌کنیم. پروژه تعریض راه آبپخش – حله نیز آغاز شده که امیدواریم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

رضایی با اشاره به همجمه‌های دشمنان انقلاب و مردم بیان کرد: مردم ما در بی‌سابقه‌ترین تهاجم فرهنگی قرار گرفتند، گفت: مردم ما پای آرمان‌های امامین انقلاب ایستادند و این نبرد همچنان ادامه دارد و دشمن هم سفره مردم و هم اعتقادات مردم را هدف قرار داده است.

وی تصریح کرد: دشمن با انقلاب ناب محمدی مشکل دارد و شما مردم از حریم اسلام و از حریم ایران دفاع کردید و در جنگ حق و باطل پیروز شدید. این جنگ از عاشورا شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم با جهل در داخل کشور مبارزه کنیم خاطرنشان کرد: باید در فتح‌المبین‌های رسانه‌ای با دشمن بجنگیم و باید کسانی که در اسارت فرهنگی دشمن هستند را نجات دهیم.

رضایی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمن مردم را فریب دهد اضافه کرد: با بمباران اطلاعاتی تلاش می‌کنند ذهن مردم را کنترل کنند و از تکنیک‌های مختلف برای تغییر ذهنیت استفاده می‌کنند.

وی روشنگری را نیاز امروز جامعه دانست و تصریح کرد: واقعیات کشور گفته نشده است و دروغ‌هایی را به جای واقعیت در ذهن مردم می‌سازند.