افتتاح ۴ هتل و۲ بیمارستان در استان بوشهر
افتتاح ۴ هتل و۲ بیمارستان در استان بوشهر

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: بیمارستان‌های جایگزین ۱۷ شهریور برازجان و فاطمه زهرا (س) بوشهر، ان‌شاءالله سال آینده تکمیل می‌شوند و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

به گزارش ندای استان،استاندارد در استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: امسال ۴ هتل مجهز و استاندارد در استان افتتاح می‌کنیم که ظرفیت اقامتی و تفریحی استان را بالا می‌برد.

وی اضافه کرد: از توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی بویژه توسط بخش خصوصی حمایت و پشتیبانی می‌کنیم و با روندی که آغاز شده تا یکی دو سال آینده، تحولی عظیم در ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر ایجاد می‌شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: گناوه ظرفیت ایجاد یک‌ هتل بزرگ و پیشرفته با امکانات بروز و نوین را دارد که انتظار داریم با پیگیری میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر محقق شود.

افتتاح ۲ بیمارستان و یک مرکز تخصصی پزشکی در استان

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم جبران عقب‌ماندگی حوزه درمان خاطر نشان کرد: در توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت باید با همراهی دستگاه‌های متولی به وضعیت بهتری رسیده و به استانداردهای ملی نزدیک شویم.

محمدی زاده تصریح کرد: بیمارستان‌های جایگزین ۱۷ شهریور برازجان و فاطمه زهرا (س) بوشهر، ان‌شاءالله سال آینده تکمیل می‌شوند و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی از افتتاح ۲ بیمارستان و یک مرکز تخصصی و بزرگ پزشکی تا پایان امسال خبر داد و گفت: بیمارستان عالیشهر و کاکی و همچنین یک مرکز تخصصی پزشکی با ۴۰ مطب توسط سرمایه گذار بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.

محمدی زاده افزود: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر پروژه‌های بزرگ و ارزشمندی در سراسر استان افتتاح و اجرایی می‌شوند که اهمیت بسزایی در توسعه و پیشرفت دارند.

وی با بیان اینکه در پیش از انقلاب امکانات بهداشتی و درمانی بسیار ضعیفی داشتیم یادآور شد: شرایط بگونه‌ای بود که حتی پزشک بومی نداشتیم و از پاکستان پزشک می‌آوردیم.

محمدی زاده افزود: اکنون ۱۵۰۰ پزشک و دندانپزشک در استان بوشهر فعالیت دارند و خدمات ارزشمند درمانی به مردم استان بوشهر ارائه می‌دهند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در شهرستان‌های ده‌گانه استان بوشهر در توسعه مراکز درمانی اهتمام جدی داریم و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.