برای بخش خصوصی در بوشهر فرش قرمز پهن می کنیم
برای بخش خصوصی در بوشهر فرش قرمز پهن می کنیم

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: با فراهم کردن امکانات و زیرساخت های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این استان فرش قرمز پهن می‌کنیم.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح ها و پروژه های عمران شهری بوشهر افزود: رفع مشکلات سرمایه گذاران و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای حضور و فعالیت آنها از اولویت‌های این استان است.

وی بیان کرد: در دهه فجر امسال، بخش عظیمی از طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی یا اجرایی در این استان متعلق به بخش خصوصی بود و انتظار می‌رود این حضور، پررنگ‌تر نیز شود.

محمدی‌زاده بیان کرد: مدیران استان بوشهر موظف به رفع مشکلات و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستند و هر گونه کم‌کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

استاندار بوشهر بر استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای رشد و اعتلای استان در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: باید از همه توان موجود در استان برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در این فصل سال از استان‌های گردشگرپذیر است افزود: ایجاد اماکن اقامتی و هتل‌های با کیفیت و مجهز و استاندارد از نیازهای اساسی استان بویژه شهر بوشهر است و از سرمایه‌گذاران در حوزه ساخت هتل و اماکن اقامتی پشتیبانی می‌شود.

  • منبع خبر : ایرنا