آزادی ۶۳ زندانی در استان بوشهر
آزادی ۶۳ زندانی در استان بوشهر

ندای استان:رئیس کل دادگستری استان بوشهر از آزادی ۶۳ زندانی و دادن مرخصی به ۶۳ زندانی دیگر در استان به مناسبت دهه مبارک فجر و میلاد امام علی (ع) خبر داد.

به گزارش ندای استان،مهدی مهرانگیز در جریان بازدید از زندان مرکزی بوشهر به همراه مسئولان قضایی استان با تبریک دهه مبارک فجر و میلاد امام علی (ع)، توجه به حل مشکلات مددجویان را از اولویت‌های دستگاه قضا عنوان کرد و افزود: سرکشی مستمر از زندان‌ها و رسیدگی به مطالبات مددجویان مورد توجه ویژه قرار دارد.
وی حمایت ویژه از خانواده زندانیان و رفع مشکلات آنان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات خانواده‌های مددجو از اهداف سرکشی‌ها دائم از زندان‌ها است.
رئیس کل دادگستری استان از رسیدگی به پرونده و مشکلات زندانیان در جریان این بازدید خبر داد و افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر و ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر، برخی از زندانیان جرائم مالی غیرعمد آزاد شدند و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.
مهرانگیز گفت: با استفاده از عفو و سایر ارفاق‌ها با آزادی و مرخصی ۱۲۶ زندانی در استان موافقت شد که ضمن آزادی ۶۳ زندانی، به ۶۳ زندانی واجد شرایط دیگر نیز مرخصی داده شد.