سوخت یارانه‌ای برای کشتی‌های گردشگری استان
سوخت یارانه‌ای برای کشتی‌های گردشگری استان

ندای استان:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از اختصاص سوخت یارانه‌ای برای کشتی‌های گردشگری در استان خبر داد و گفت: در این راستا پایانه مسافری بین‌المللی بوشهر آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش ندای استان،به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، طرح راهبردی گردشگری در استان تدوین شده است که این مهم زمینه توسعه صنعت گردشگری را فراهم کرده است.

اسماعیل سجادی‌منش کیفیت بخشی تأسیسات گردشگری را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: استان بوشهر دارای جاذبه‌ها و ظرفیت‌های مهم گردشگری است که از مهمترین آنها می‌توان به ۹۳۷ کیلومتر نوار ساحلی در خلیج‌ فارس و برخورداری از گردشگری دریایی است.

اجرا طرح احیا و نوسازی و بهسازی پایانه و اسکله مسافری بندر بوشهر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نیز با بیان اینکه این استان از جاذبه‌های مهم گردشگری دریایی برخوردار است، اظهار داشت: در این راستا طرح احیا و نوسازی و بهسازی پایانه و اسکله مسافری بندر بوشهر با اعتباری افزون بر ۱۵۰ میلیارد تومان اجرایی شد.

علی باستین ادامه داد: در این راستا مبلغ ۸۰ میلیارد تومان برای ساخت اسکله و رمپ پایانه مسافری بین‌المللی بوشهر هزینه شده است.

وی از آماده بهره‌برداری شدن پایانه مسافری بین‌المللی گردشگری دریایی بوشهر خبر داد و بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان برای تعمیرات اساسی پایانه مسافری بین‌المللی گردشگری دریایی بوشهر تخصیص یافت و برای بهره‌برداری موقت آماده شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به صدور مجوز اختصاص سوخت یارانه‌ای برای کشتی‌های گردشگری خاطرنشان کرد: مجوز اختصاص سوخت یارانه‌ای برای کشتی‌های گردشگری از هیئت وزیران پس از ۳ سال پیگیری صادر شد.

باستین  توسعه روابط دیپلماسی اقتصادی با سایر کشورها را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: در این راستا هیئت‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی به کشورهای مختلف از جمله قطر، بنگلادش، افغانستان، عمان و آفریقای جنوبی اعزام شده است.

  • منبع خبر : تسنیم