شهید گمنام ناجی ۲۵ زندانی بوشهر شد
شهید گمنام ناجی ۲۵ زندانی بوشهر شد

ندای استان:پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس برای برگزاری آیین معنوی به زندان مرکزی بوشهر برده شد و دستگاه قضایی استان به این مناسبت ۲۵ زندانی را آزاد کرد و به ۳۳ زندانی مرخصی داد.

به گزارش ندای استان،پیکر سه شهید گمنام دفاع مقدس شنبه ۲۶ آذر با استقبال مردم وارد استان بوشهر شد و قرار است پس از حضور در آیین‌های گوناگون، در سه روستای بندرگاه، بندر عامری و درازی به خاک سپرده شوند. پیکر شهید گمنامی که در زمان شهادت ۲۶ سال داشت و قرار است در بندر عامری خاکسپاری شود، امروز مهمان زندان مرکزی بوشهر بود.
پیکر این شهید گمنام در میان بند‌های زندان مرکزی بوشهر گردانده شد و زندانیان، کارکنان و سربازان زندان در کنار این پیکر مداحی و سینه‌زنی کردند. همچنین با حضور رئیس‌کل دادگستری استان، دادستان بوشهر و مدیرکل زندان‌های استان، در نمازخانه زندان در کنار پیکر شهید زیارت عاشورا خوانده و سپس مداحی شد.
با ایده دادگستری استان بوشهر و به‌مناسبت حضور پیکر این شهید گمنام در زندان مرکزی بوشهر ۲۵ زندانی آزاد شدند و به ۳۳ زندانی هم مرخصی داده شد.
رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر دراین‌باره در زندان مرکزی به خبرنگار صداوسیما گفت: ۲۵ تن از زندانیانی که شرایط آزادی را داشتند، همین امروز آزاد شدند و با آسان‌گیری بیشتری که نشان دادیم به ۳۳ زندانی دارای شرایط نیز مرخصی داده شد.
مهدی مهرانگیز افزود: کار مهم آزادی زندانیان و همچنین مرخصی به شماری از زندانیان، به برکت حضور پیکر پاک این شهید خوش‌نام دفاع مقدس است و زندانیان نیز این را درک کرده‌اند.
سید محتشم حسینی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر هم به خبرنگار ما گفت: حضور پیکر پاک این شهید گمنام در زندان مرکزی بوشهر برای تروج فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت خودباوری و خداشناسی و افزایش فضای معنوی و عرفانی در این محیط انجام شد.
تابوت این شهید گمنام همچنین با حضور در بند بانوان زندان مرکزی بوشهر گلباران شد.