دستگاه قضا با مرزبانی برای مبارزه با قاچاق همکاری می‌کند
دستگاه قضا با مرزبانی برای مبارزه با قاچاق همکاری می‌کند

ندای استان:رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: دستگاه قضا با تمام توان در راستای برقرار امنیت و مبارزه با قاچاق با مرزبانی استان بوشهر همکاری می‌کند.

 به گزارش ندای استان،مهدی مهرانگیز در نشست با فرمانده مرزبانی استان بوشهر با قدردانی از تلاش ماموران مرزبانی  بیان کرد: در کنار تلاش این نیرو، مردم ساحل نشین استان بوشهر نیز نقشی تعیین کننده در حراست و حفاظت از مرز‌های جمهوری اسلامی در خلیج فارس دارند که با تعاملی سازنده با نیرو‌های مرزبانی، به تامین امنیت این مرز‌ها کمک می‌کنند.
وی افزود: در حوزه زمینی و دریایی شاهد تلاش‌های خوبی از طرف نیرو‌های انتظامی و مرزبانی برای مقابله با قاچاق در استان بوشهر هستیم که قابل تقدیر است.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این نشست که دادستان عمومی انقلاب، دادستان نظامی و فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز حضور داشتند با بیان اینکه هر چه بین دستگاه قضایی و پلیس با هم تعامل و هماهنگى افزایش یابد، فضای ارتکاب جرم برای متخلفان تنگ‌تر و مردم احساس امنیت بیشتری می‌کنند، عنوان کرد: دستگاه قضا با تمام توان در راستای برقرار امنیت، مبارزه با قاچاق با مرزبانی استان بوشهر همکاری دارد.
وی با اشاره به این‌که استان بوشهر در شاخص‌های ارزیابی شده، یکی از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود، گفت: این امنیت برگرفته از همکاری مردم، نیرو‌های نظامی و انتظامی و دستگاه قضا در این استان است.