عضویت ۴۹۳ هزار نفر تعاونی مرزنشینان بوشهر
عضویت ۴۹۳ هزار نفر تعاونی مرزنشینان بوشهر

ندای استان:مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مرزنشینان استان بوشهر از عضویت ۴۹۳ هزار نفر در ۲۳ تعاونی مرزنشینان در سراسر این استان خبر داد.

به گزارش ندای استان،عبدالرشید حسینی با اعلام اینکه از ۲۳ تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر ۱۳ تعاونی فعال و مشغول خدمت‌رسانی است، گفت: در تلاش هستیم تا با همراهی و همدلی سایر تعاونی‌ها، ۱۰ تعاونی دیگر استان را هم فعال و به چرخه خدمت‌رسانی به مردم وارد کنیم.
وی افزود: اکنون در ۲۳ تعاونی استان ۴۹۳ هزار نفر عضویت دارند که با رایزنی‌های صورت گرفته تلاش کردیم تا محدودیت عضویت مراکز شهرستانی و محدودیت فاصله ۳۰ کیلومتری تا ساحل را حذف کنیم و بدین ترتیب تمامی جمعیت استان بتوانند در تعاونی‌های مرزنشینان عضویت داشته باشند.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های استان بوشهر با اشاره به اینکه کالا‌های عرضه شده در تعاونی‌ها با اولویت معیشت مردم خواهد بود، گفت: تا پایان امسال ۱۵ هزار تن برنج ۱۰ هزار تن شکر و ۱۰ هزار تن روغن از طریق تعاونی مرزنشینان در سراسر استان توزیع خواهد شد.
حسینی در پاسخ به نگرانی سهامداران این تعاونی در مورد ارزش سهام و اموالشان گفت: کار خوبی که در گذشته صورت گرفته است سود‌های حاصل در تعاونی صرف خرید اموال شده و بدین صورت ارزش پولی با بالا رفتن قیمت اموال حفظ شده و هر زمان که تعاونی منحل شود با فروش این اموال هزینه سهام سهامداران هم پرداخت خواهد شد.
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما