کشف محموله ۲۸۰ کیلویی مواد مخدر در دشتستان
کشف محموله ۲۸۰ کیلویی مواد مخدر در دشتستان

ندای استان:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با توقیف یک دستگاه خودرو وانت ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد.

به گزارش ندای استان،سردار حیدر سوسنی در تشریح این خبر بیان کرد: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دشتستان در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، برابر اخبار و اطلاعات رسیده و اقدامات فنی و پلیسی  مبنی بر اینکه یک‌دستگاه خودروی وانت قصد انتقال محموله کلان مواد مخدر را از استان همجوار به استان بوشهر از مسیر بخش کلمه دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام اقدامات فنی و پوشش نامحسوس مسیر ورودی استان، خودروی مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار ۲۸۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در کابین و دیگر قسمت‌های خودرو جاساز شده بود کشف شد.
وی از دستگیری یک نفر متهم در همین ارتباط خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی دیگر عوامل مرتبط ادامه دارد.
سردار سوسنی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.