افتتاح و اجرای ۱۱ پروژه میراث فرهنگی و گردشگری در استان
افتتاح و اجرای ۱۱ پروژه میراث فرهنگی و گردشگری در استان

ندای استان:مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت ۱۱ پروژه توسط این اداره کل افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش ندای استان،روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از اسماعیل سجادی‌منش اعلام کرد: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها ۳ هزار ۲۲۵ میلیارد ریال است که بخش بزرگی از این هزینه و سرمایه‌گذاری، از سوی بخش خصوصی تامین شده است.

وی ادامه داد: ۲ مجتمع بین‌راهی و گردشگری یک هتل، یک هتل آپارتمان، یک سفره خانه سنتی، یک اقامتگاه بومگردی و یک دفتر خدمات مسافرتی از پروژه های حوزه گردشگری است که در این هفته افتتاح و اجرایی می‌شود.

مدیر کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر اضافه کرد: تلاش می‌شود با معرفی ظرفیت‌ها و جذب همکاری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و حل مشکلات پیش‌روی آنها، شاهد رشد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری باشیم.

سجادی منش گفت: در حوزه میراث فرهنگی با اتمام عملیات اجرایی مرمت، چهار پروژه سامان‌دهی و احیا مجلسی آل عصفور، مسجد جمعه، فاز دوم گذر رفیعی رشیدی و موزه چاپ و نشر علوی افتتاح می‌شود.