توزیع ۵ هزار بسته معیشتی نیروی دریایی سپاه در بوشهر
توزیع ۵ هزار بسته معیشتی نیروی دریایی سپاه در بوشهر

ندای استان:منطقه دوم نوح نبی(ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران ۵ هزار بسته کمک‌معیشتی را تهیه کرده و از امروز میان مردم کمتربرخوردار ۶ شهرستان شمالی و مرکزی استان توزیع می‌کند.

به گزارش ندای استان،فرمانده منطقه دوم نوح نبی(ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین آغاز توزیع ۵ هزار بسته کمک‌معیشتی در سالن ورزشی این منطقه گفت: رزمایش کمک‌های مؤمنانه، هشتمین مرحله از این کمک‌ها در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه است که در راستای انجام فرمان رهبر انقلاب برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه اجرا می‌شود و همچنان ادامه خواهد داشت.

سردار دریادار دوم رمضان زیرراهی افزود: در این مرحله ۵ هزار بسته کمک‌معیشتی شامل برنج، روغن و مرغ آماده شده که هر بسته بیش از ۴۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

او اضافه کرد: این بسته‌ها از امروز تا پایان هفته و با همکاری نیروی دریایی سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) میان مردم کمتربرخوردار ۶ شهرستان دیلم، گناوه، دشتستان، بوشهر، تنگستان و دشتی که از پیش شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود.

سردار زیرراهی گفت: در آینده نیز منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اهدای بسته‌های کمک‌معیشتی را برای حمایت از اقشار کمتربرخوردار در دستور کار دارد.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما