مشکل خودرو‌های توقیفی در گمرک بوشهر در مرجع قضائی در حال پیگیری
مشکل خودرو‌های توقیفی در گمرک بوشهر در مرجع قضائی در حال پیگیری

ندای استان:مدیرکل گمرک بوشهر گفت: موضوع خودرو‌هایی که به دلیل ظن قاچاق در گمرک بوشهر توقیف شده‌اند، در مرجع قضائی در حال پیگیری است.

به گزارش ندای استان،بهروز قره‌بیگی در جریان بازدید استاندار از گمرک بوشهر، درباره موضوع دپوی خودرو‌های توقیفی در گمرک بوشهر که به دلیل ظن قاچاق در مراجع قضائی در دست پیگیری است، توضیح داد.

او همچنین تعیین تکلیف کالا‌های درصدی و لزوم تسریع در صدور کد رهگیری بانکی و صدور ثبت سفارش برای کالا‌های موجود در گمرک‌های استان بوشهر را خواستار شد.

ناظر گمرکات استان بوشهر و مدیرکل گمرک بوشهر آخرین روند انجام تشریفات و ترخیص کالا از گمرک بوشهر و همچنین اقدام‌های صورت گرفته در خصوص کالا‌های متروکه و رسوبی موجود در گمرک بوشهر را ارائه کرد.

در پایان بازدید میدانی استاندار بوشهر، نشستی با حضور ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر، مدیران کل بنادر و دریانوردی استان و سازمان فروش و اموال تملیکی و سایر مسئولین برگزار شد و تصمیم‌های لازم برای تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر کالا‌های متروکه صورت گرفت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور که ۲۶ دی به بوشهر سفر کرده بود در بررسی روند فعالیت گمرک، به بازرس کل استان بوشهر دستور داد که با قید فوریت مشکلات را بررسی و به منظور رسیدگی به مرکز اعلام کند تا پیگیری‌های لازم انجام گیرد.

ذبیح الله خداییان همچنین بر تعیین تکلیف فوری کالا‌های متروکه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان تاکید کرد.