از «شاهین» فقط یک اسم مانده است
از «شاهین» فقط یک اسم مانده است

ندای استان:سرپرست مدیرعاملی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: از شاهین فقط یک اسم مانده است و دخالت‌های متعدد در مدیریت باشگاه. باید کمک شود که دخالت‌ها کم شود.

به گزارش ندای استان،محمدرحمان سالاری گفت: تحویل گرفتن تیم شاهین شهرداری بوشهر جگر می‌خواست، جرات می‌خواست، خدا را شکرمی‌‎کنم که قدرت به من داد که وارد باشگاه شوم تا بلکه برخی از مشکلات را برطرف کنیم.

او که چند روزی است به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه شاهین معرفی شده است، امروز پس از شکست تیم شاهین مقابل استقلال ملاثانی گفت: وضع شاهین از آنچه که مردم می‌دانند، بدتر است. بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و بدهی فراوان تیم مشکلات اصلی تیم هستند که حل آن‌ها کار یک نفر نیست. شهرداری هم به لحاظ قانونی نمی‌تواند کمک کند و کاملا طبیعی است که کمک نکند، زیرا سرفصل‌هایی که داشتند به طور کامل هزینه شده است.

معلوم نیست مالک باشگاه کیست

سالاری گفت: شاهین نه خصوصی است که مالک برایش هزینه کند نه دولتی و صنعتی است که دولت برایش هزینه کند، معلوم نیست مالک باشگاه کیست. الان به صورت مردمی اداره می‌شود و پیشکسوتان تیم را تا اینجا آورده‌اند.

او گفت: باید به سراغ جذب اسپانسر می‌رفتیم. مذاکراتی داشتیم با یک شرکت کارگذاری برای تبلیغات محیطی که توافق کردیم و اگر هیات مدیره اجازه دهد کار خود را شروع‌ می‌کند.

به گفته او، برخی بازیکنان شاهین بنا به برخی دلایل که یکی از آن دلایل، مالی است، در تمرین و بازی شرکت نمی‌کنند که از ارکان قضائی فدراسیون این موضوع را پیگیری می‌کنیم. مکتب شاهین، مکتب تعصب است و کسی که به باشگاه خود تعصب ندارد، در باشگاه جایی ندارد.

سالاری گفت: از شاهین فقط یک اسم مانده است و دخالت‌های متعدد در مدیریت باشگاه. باید کمک شود که دخالت‌ها کم شود تا بتوان مشکلات را جمع کرد.

اهل جازدن نیستم

او گفت: اهل کنار کشیدن و جازدن نیستم تا زمانی که بخواهند، تعهداتی را که دارم تا لحظه آخر اجرا می‌کنم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید: انتظار داریم که شهرداری به عنوان مالک فعلی تعهدات خود را در حوزه سخت افزاری ایفا کند تا در نیم‌فصل دوم بتوانیم تیم را تقویت و در لیگ یک حفظ کنیم که خیلی دشوار است.

سالاری گفت: شهردرا و یکی از اعضای شورا پیگیر کار هستند، اما کسان دیگری هستند که نفوذشان از این‌ها بیشتر است. در این دو سه روز به ظاهر حمایت‌ها صورت گرفته است. امیدوارم بتوانیم واجازه بدهند که کارمان را انجام دهیم. به تنهایی نمی‌توانم مشکلات را حل کنم، اما قول می‌دهم نیم‌فصل اگر بودم تیم تقویت شود و برنامه‌ها و بازیکنانی که کادر فنی می‌خواهند، انجام و در اختیارشان قرار گیرد.

بعد از ۲ ماه بی‌تمرینی انتظاری از خودمان نداریم

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر نیز گفت: صحبت‌ درباره بازی‌ها تکراری شده است. بعد از ۲ ماه بی‌تمرینی انتظاری نداریم. خودمان هم به این باور رسیدیم که هدف این است که فقط بازی کنیم.

مهدی قنبری گفت: تغییراتی در تیم انجام گرفته که رو به جلو و مثبت است. نواقص زیاد و وحشتناکی داریم که با مدیران جدید امیدواریم رو به جلو برویم.

او می‌گوید: با شرایط بی‌بازیکنی و بی‌تمرینی و بدون امکانات بودن، انصاف هم نیست که برنده بازی باشیم. البته راضی هم نیستیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر معتقد است تاحالا ماموریتشان را به بهترین شکل انجام داده‌اند و با رهانکردن تیم، آن را از سقوط به دو رده پایین‌تر نجات داده‌اند.

قنبری درباره میزان آشنایی با سرپرست مدیرعاملی جدید هم گفت: دوستان ما در تالش و تهران او را می‌شناسند و از مدیران موفق بوده است. الان هم تمام توانش را گذاشته و در همین چند روز نشان داده است که خیلی پشتکار و توانایی دارد. امیدوارم تیم را به سرانجامی برساند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان