به عنوان نماینده مجلس هیچ سفر خارجی نداشته‌ام
به عنوان نماینده مجلس هیچ سفر خارجی نداشته‌ام

ندای استان:نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نماینده مجلس، در هیچ سفر خارجی حضور نداشته‌ام و اخبار منتشر شده در این زمینه کذب است.

به گزارش ندای استان،عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی که با رادیو بوشهر گفت‌وگو می‌کرد، گفت: بنده به عنوان نماینده مردم این سه شهرستان در مجلس، در هیچ سفر خارجی حضور نداشته‌ام و تمام اخبار کذب است.

او خود را یکی از در دسترس‌ترین نمایندگان این دوره از مجلس عنوان کرد که به‌جز روز‌هایی که در مجلس جلسه علنی برقرار است، در گوشه گوشه حوزه انتخابیه حضور دارد و از سوی دیگر شماره تماس او در اختیار هم استانی‌ها است که به صورت کامل به تماس ها پاسخ داده خواهد شد. تماس‌هایی نیز که بی پاسخ می‌مانند در فرصتی مناسب با آن‌ها تماس خواهم گرفت.

جمیری افزود: دفترم نیز در بوشهر در بلوار شهید چمران نبش کوچه ساحل ۳ طبقه اول واحد ۱ واقع شده و پاسخگوی ملاقات‌ها و دریافت کننده درخواست‌های عمومی است.

این نماینده مجلس گفت: در مورد طرح‌های تامین آب پیگیری‌هایی صورت گرفته و امیدواریم که تابستان آینده به نتیجه برسد. البته به طور قطع منابع ما نسبت به سال‌های گذشته در شرایط مناسبی نیست.

به گفته جمیری در حوزه راه‌سازی، مشکل راه بندر ریگ به گناوه در حال برطرف شدن است. در مسیر دیلم به خوزستان هم قرار است طرحی فعال شود.

او افزود: اگر چه اعتبارات راه آهن برای سرعت بخشیدن به روند اجرایی آن کافی نیست، اما امیدواریم با استفاده از تهاتر با نفت، این روند سرعت گیرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: موضوع دیگری که برای مردم مهم است وضعیت درمانی بوشهر است که در این زمینه معاون وزیر بهداشت برای حل مشکلات بیمارستان قلب بوشهر قول داده و برای تامین آمبولانس ویژه بیمارستان گناوه و دیلم، اورژانس هوایی خارگ و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان این جزیره با صنعت نفت و تامین اجتماعی هماهنگی‌هایی شده است.

جمیری همچنین افزود: در حوزه منابع طبیعی مردم در سفر‌هایی که به روستا‌ها داشته‌ایم به ویژه در شمال استان مشکلاتی دارند که در نشست با مدیرکل منابع طبیعی استان و وزیر جهادکشاورزی تقاضا کردم که راهکار مناسبی برای این مسائل پیش‌بینی کنند.

او گفت: موضوع ته‌لنجی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر مطرح شد که به استاندار دستور داد در ۱۰ روز طرح را به وزارت کشور ارائه دهد و وزارت کشور نیز ۱۰ روز زمان دارد که موضوع را آماده کند تا دولت بتواند تصمیم بگیرد. موضوع به جمع‌بندی رسیده و پیش‌رفته است، این وظیفه دولت است که شیوه‌نامه مناسب را طراحی کند و اگر نیاز باشد به مجلس ارائه دهد.