حرکت ارزشمند زن بلاروسی در بوشهر
حرکت ارزشمند زن بلاروسی در بوشهر

ندای استان:تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سومین دیدار دوستانه خود در بوشهر و در برابر تیم بلاروس به برتری ۵-۲ رسید. تیم ملی در بازی نخست خود با نتیجه ۳-۲ و در بازی دوم با نتیجه ۵-۴ این حریف را شکست داده بود.

به گزارش ندای استان، در پایان بازی سوم تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در برابر بلاروس مدیر تیم بلاروس یا همان سرپرست دست به یک حرکت جالب زد که با تحسین حاضران در استادیوم مواجه شد. او پلاستیک به دست همه زباله های اطراف نیمکت تیمش را جمع کرد تا زمین برگزاری بازی همانند پیش از برگزاری بازی نخست تمیز در اختیار بوشهری ها قرار گیرد. از آنجایی که مدیر تیم بلاروس یک زن است این حرکت او با تحسین بیشتری از سوی تماشاگران حاضر در استادیوم مواجه شد.

تیم بلاروس که برای انجام سه بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به بوشهر سفر کرده بود روز گذشته بعد از انجام بازی سوم بوشهر را ترک کرد. البته باید به این نکته اشاره کنیم این حرکت اخلاقی ارزشمند مدت ها ست در لیگ برتر و لیگ یک باب شده و تیم های میهمان بعد از پایان بازی رختکن مسابقه را تمیز تحویل تیم میزبان می دهند. حتی اگر در مسابقه بازنده شده باشند. مدیر تیم بلاروس هم در شرایطی این کار را انجام داد که تیمش در بازی سوم هم همانند دیدار اول و دوم باخته بود.

  • منبع خبر : ورزش سه