فوت کودک ۷ساله بر اثر کرونا
فوت کودک ۷ساله بر اثر کرونا

ندای استان:دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ یکشنبه ۲ آبان ماه، ۱۱۱ نفر است.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲  بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ۸ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.
وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۳  نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز ۳ مورد فوتی ناشی از کرونا ۱ آقا با ۶۲ سال سن با سابقه بیماری زمینه ای سرطان ، ۱ خانم با ۶۵ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون و دیابت و ۱ کودک با ۷ سال سن با سابقه بیماری زمینه ای سرطان در استان بوشهر به ثبت رسید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۲۶  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۴ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.
وی افزود: تا کنون ۱۹۹۵ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۷۵۸۱  نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.