مراکز اقامتی بوشهر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به گردشگران خدمات ارائه می‌کنند
مراکز اقامتی بوشهر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به گردشگران خدمات ارائه می‌کنند

ندای استان:معاون اداره کل میراث فرهنگی بوشهر گفت: مراکز اقامتی این شهر، در شرایط کرونایی با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی به گردشگران خدمات ارائه می‌ کنند.

به گزارش ندای استان،سکینه سالاری معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر بیان کرد: همه هتل‌ها و اقامتگاه‌های شهر بوشهر که از این اداره‌کل مجوز دارند، در مرحله اول نظارت، ارزیابی شدند.

او ادامه داد: ۴۵ مرکز اقامتی در شهر بوشهر وجود دارد که در شرایط کرونایی با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی به گردشگران و مسافران خدمات ارائه می‌دادند و اکنون برای رسیدن به استاندارد لازم و درجه بندی متناسب با فعالیت ارزیابی شدند.

معاون داره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: گشت‌های ویژه به طور شبانه‌روزی برای جلوگیری از فعالیت مراکز غیر مجاز تشکیل شده است و برابر مقررات با متخلفین برخورد می‌شود.

سالاری عنوان کرد: نظارت و استانداردسازی تاسیسات گردشگری با هدف حمایت از فعالان مراکز اقامتی و پذیرایی برای رسیدن به درجه بندی مناسب، و همچنین ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در حال انجام است که طبق ارزیابی اولیه، با استقبال بیشتر مدیران مراکز اقامتی بوشهر روبه رو شده است و امیدواریم با این کار شاهد کیفیت بخشی در حوزه گردشگری و گردشگر پذیری باشیم.