ادامه حمایت شهرداری بوشهر از تیم فوتبال شاهین
ادامه حمایت شهرداری بوشهر از تیم فوتبال شاهین

ندای استان:عضو شورای شهر بوشهر گفت:با توجه به استعلام صورت گرفته،برای حضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته یک فوتبال، منع قانونی وجود ندارد.

به گزارش ندای استان،پس از جلسات متعدد و بحث‌های فراوان جعفر پورکبگانی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اعلام کرده بود که یکشنبه تکلیف تیم شاهین شهرداری بوشهر مشخص شود اما این اتفاق نیفتاد.

دوشنبه‌شب روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر نوشت که عبدالخالق برزگرزاده عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفته است: در جلسه‌ای که یکشنبه در شورا  برگزار شد پس از بحث و تبادل نظر‌های مختلف مقرر شد با در نظر گرفتن مبلغ ۷ میلیارد تومان تیم شاهین شهرداری بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشورحضور یابد.

او افزود: هر چند متقاضیان دیگری نیز برای خرید تیم شاهین شهرداری بوشهر وجود دارد، اما اولویت اصلی ما با تیم‌داری شهرداری بوشهر است و هیات مدیره باشگاه نیز آماده برنامه‌ریزی برای این کار است و نیز راهکار‌هایی در این زمینه را دارند.

این  عضو شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: در زمینه اخذ مجوز تیم‌داری نیز مکاتبات استانداری بوشهر از طریق اداره ورزش و جوانان استان بوشهر با معاون وزارت ورزش و جوانان انجام شده است و در این خصوص در پاسخی اعلام شده فقط ۱۶ تیم لیگ برتر، باشگاه‌داری حرفه‌ای محسوب می‌شوند و برای حضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته یک، منع قانونی وجود ندارد.

برزگرزاده عنوان کرد: امیدوارم با تلاش و همت مسئولان باشگاه، پیشکسوتان، مجموعه شهرداری و هواداران، به‌زودی تمرینات و مراحل آماده سازی تیم نیز آغاز شود و شاهد حضور مقتدرانه نماینده استان در رقابت‌های لیگ دسته یک باشیم.

براساس اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،  زمان شروع فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ است.

زمان نقل و انتقالات تابستانی لیگ یک نیز از تاریخ ۱۸ مرداد تا ۱۹ آبان  ۱۴۰۰تعیین شده است.

شاهین شهرداری بوشهر با ۵۳ امتیاز و کسب رتبه پنجم جدول، فصل گذشته لیگ دسته یک فوتبال کشور را به پایان رساند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان