ایران و ایرانی برنده آزمون بزرگ/ «۲۸ خرداد» جشن ملی شد
ایران و ایرانی برنده آزمون بزرگ/ «۲۸ خرداد» جشن ملی شد

ندای استان:امروز ملت بزرگ ایران دوباره به صحنه آمد، تا بگوید که «برنده آزمون بزرگ ملی انتخابات است»، ۲۸ خردادماه همان‌طور شد که باید می‌شد، دنیا دید که امروز تبدیل به جشن بزرگ ایران و ایرانی شد.

به گزارش ندای استان،ماجرای ملت ایران و رهبرشان همین است، روایتی از شکوه حماسه و حضور در شعب اخذ رأی در جای‌جای کشورمان…از دقایقی قبل از شروع فرآیند رأی‌گیری مشارکت گسترده شکل‌گرفته بود، همه آمدند تا در جشن انتخابات اشتیاق و شورشان را به نمایش بگذارند.

این حکایت مراد و مرید است، رهبر معظم انقلاب گفته بودند «امروز برای ملّت ایران یک جشن باشد» … و همین هم شد، انبوه جمعیت در شعب اخذ رأی تأییدی بر حماسه‌ساز بودن ملتی است که همیشه دوست و دشمن را غافلگیر می‌کند.

فارس و لر و کرد و ترک و عرب و بلوچ و ترکمن ندارد، حضور هماهنگ و منسجم و یکرنگ است، از شمال و جنوب گرفته تا شرق و غرب، از خزر تا خلیج‌فارس، از هامون تا ارومیه، از زاگرس و البرز تا کویر ایران؛ همه حماسه است و موج موج حضور ملت دریا می‌شود.

گزارش خبرنگاران مهر از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف، از روستاهای مرزی گرفته تا دل شهرها پر از واژه «مشارکت حداکثری» و «حماسه حضور» است. امروز روز وعده دیدار بیش از ۵۹ میلیون ایرانی واجد شرایط پای صندوق‌های رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا است.