تلاش نماینده دشتستان برای ارتقای روستای دهقاید به شهر
تلاش نماینده دشتستان برای ارتقای روستای دهقاید به شهر

ندای استان:نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تبدیل دهقاید به شهر از طریق وزارت کشور و استانداری بوشهر پیگیری‌هایی را داشته‌ایم و همچنان با همه توان برای استقرار شهرداری در دهقاید تلاش می‌کنیم.

به گزارش ندای استان،نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات متعدد در دهقاید گفت: این حجم از مشکلات و کمبودها شایسته این روستا نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم رضایی امروز در نشست با مسؤولان روستای دهقاید اظهار داشت: شورای دهقاید از فعال‌ترین شوراها است و همواره شاهد تلاش رئیس و دیگر اعضای شورا برای رفع مشکلات مردم هستیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: روستای دهقاید علیرغم موقعیت خاص و جمعیت بالایی که دارد، با مشکلات فراوانی روبرو است که اصلاً در شأن این روستا و مردم آن نیست و باید تلاش بیشتری برای رفع این مشکلات صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دهقاید سال‌ها پیش باید به شهر تبدیل می‌شد افزود: جمعیت این روستا سه برابر برخی از شهرهای استان است ولی هنوز تبدیل به شهر نشده است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای تبدیل دهقاید به شهر از طریق وزارت کشور و استانداری بوشهر پیگیری‌هایی را داشته‌ایم و همچنان با همه توان برای استقرار شهرداری در دهقاید تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی مسائل حقوقی مانع از تحقق این امر شده است، ادامه داد: در داخل استان باید این مسئله را حل کنیم و جدی‌تر از گذشته پیگیر این مهم باشیم.

رضایی با اشاره به اینکه نداشتن مقطع متوسطه دوم در دهقاید مایه تأسف است، بیان کرد: تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت نوسازی مدارس و همچنین مسؤولیت اجتماعی دستگاه‌هایی نظیر بانک‌ها، زمینه تقویت زیرساخت‌های آموزشی برای استقرار مقطع دوم متوسطه در دهقاید فراهم شود.

وی از پیگیری برای تکمیل زیرساخت‌ها از جمله سنگ چینی مسیر رودخانه‌های فصلی در دهقاید خبر داد و بیان کرد: زیرساخت‌های روستای دهقاید باید متناسب با جمعیت و وسعت آن تقویت شود.

  • منبع خبر : فارس