معرفی معاون جدید هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر
معرفی معاون جدید هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر

ندای استان:فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سپاه پاسداران با تأسی از نهضت عاشورا در خاکریزهای مختلف با دشمنان جنگیده و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

به گزارش ندای استان، سردار علی رزمجو عصر امروز در آیین معارفه معاون جدید هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سوم شعبان روز پاسدار اظهار داشت: حضور در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ویژگی‌های آن منتصب به مکتب سیدالشهدا (ع) است افتخاری بزرگ پاسداری و منصب پاسداری با ویژگی‌های امام حسین (ع) عجین است.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، سالروز میلاد امام حسین (ع) را به عنوان روز پاسدار نام‌گذاری کردند افزود: لازم است همه پاسداران تلاش کنند خصوصیّات وابسته به امام حسین (ع) را برای خود حفظ کنند چون پاسدار منتصب به مکتب اباعبدالله الحسین (ع) است.

رزمجو ‌شاخص اصلی نگهداری این افتخار بزرگ را حفظ معنویت اخلاص، ایثار، فداکاری، اعتقاد، بصیرت انقلابی، ولایت‌مدار و سلحشوری دانست و  خاطرنشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال عمر با برکت این انقلاب، با تأسی از نهضت عاشورا در خاکریزهای مختلف با دشمنان جنگیده و از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

فرمانده سپاه استان بوشهر با اشاره به پذیرفتن مسئولیت در سپاه گفت: مسئولیت در سپاه بار سنگینی است که بر دوش انسان‌های مؤمن و پرهیزکار قرار می‌گیرد.

عضو شورای تأمین امنیت استان بوشهر تاکید کرد: پذیرفتن مسئولیت در سپاه فرصتی برای خدمت، تعالی و شکوفایی استعدادها برای اجرا مأموریت دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و انجام وظیفه بر اساس رسالت پاسداری است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه با اشاره به تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده سپاه استان ، سهراب انبارکی معاون سابق هماهنگ کننده این سپاه را یکی از این مدیران شایسته دانست و گفت: به درخواست سازمان بسیج مستضعفین، سهراب انبارکی به عنوان مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور منصوب شده و در این سازمان مشغول به خدمت است.

رزمجو  آزادسازی ۴ هزار زندانی جرایم غیر عمد به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان با کمک خیران در سراسر کشور را نخستین گام خدمت‌ سرهنگ انبارکی در مسئولیت سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور دانست و بیان کرد: این امر مایه افتخار برای استان بوشهر است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه سپاه استان بوشهر دارای فرماندهان و مدیران لایق است که همگی آن‌ها برای تصدی مسئولیت‌های مهم در سپاه شایسته هستند که بر همین اساس با بررسی‌های تخصصی به عمل آمده سرهنگ علی غضنفری مسئول معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه استان بوشهر به عنوان معاون جدید هماهنگ کننده این سپاه انتخاب شد

رزمجو اضافه کرد: سرهنگ غضنفری دارای کارنامه خدمتی درخشانی در سپاه است و سابقه فرماندهی ناحیه بسیج سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی را نیز در کارنامه خود دارد که انتصاب وی با سابقه ۲۰ سال خدمت در سپاه مظهر سپردن مسئولیت‌ها به کارکنان جوان است.

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور در این مراسم به بیان بخشی از اقدامات مهم انجام شده در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی، آموزشی و پژوهشی و دفاعی و امنیتی در زمان تصدی مسئولیت در سمت معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر پرداخت.

سهراب انبارکی گفت: امروز سپاه احتیاج دارد که مکتب شهید سلیمانی از صدر تا زیر آن ساری و جاری شود.

وی اظهار کرد: سردار سلیمانی مرد میدان ولایتمدار شجاعت و شهامت بود امّا همه این موارد زیر یک مرد میدان خلاصه می‌شود و آن اخلاص بود و همین اخلاص او سبب شد تا تشییع پیکر این بزرگوار به صورتی بی‌نظیر در دنیا، انجام شود.

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به انجام کمک‌های مؤمنانه در سطح کشور گفت: کمک مؤمنانه و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کارهای بسیار بزرگی هستند که انجام این کارها مصداق بزرگ مردمی بودن سپاه و کارکنان آن است.

سرهنگ غضنفری معاون جدید هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: سپاه و بسیج در استان بوشهر دارای یک ظرفیت بزرگ فرهنگی و اجتماعی است که از این ظرفیت می‌توان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف استفاده کرد.

در این مراسم معاون جدید هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با حکم سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شد.