کشف محموله پارچه قاچاق به ارزش ۸۸ میلیارد ریال
کشف محموله پارچه قاچاق به ارزش ۸۸ میلیارد ریال

ندای استان:رئیس پلیس استان بوشهر با تاکید بر تشدید مبارزه با قاچاق کالا در استان گفت: در این راستا با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر محموله پارچه قاچاق به ارزش ۸۸ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش ندای استان، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر تداوم مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: قاچاق کالا به بخش‌های مختلف اقتصادی، تولیدی، بهداشتی و اشتغال‌زایی خسارت وارد می‌کند و در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با قدردانی از همکاری و تعامل مردم با پلیس در مقابله با قاچاق افزود: مشارکت همه جانبه مردم در عرصه مقابله با قاچاق و سایر جرائم و تخلفات ستودنی است.

رئیس پلیس استان بوشهر از توقیف دستگاه خورو تریلری حامل کالای قاچاق خبر داد و بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر، طی یک عملیات هماهنگ و منسجم با رصد اطلاعاتی چند روزه مبنی بر فعالیت اعضای یک باند قاچاق کالا در جنوب کشور و انتقال کالاهای قاچاق به استان‌های مرکزی کشور، این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سردار واعظی با بیان اینکه این محموله قاچاق از بندر دیر بارگیری شد افزود: با اقدامات فنی و زیر نظر گرفتن فعالیت اعضای این باند قاچاق، مشخص شد قاچاقچیان اقدام به بارگیری یک محموله بزرگ پارچه از شهرستان دیر کرده و قصد دارند با استفاده از یک دستگاه تریلر به استان تهران انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه با رصد اطلاعاتی، مسیر حرکت خودرو مشخص و با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان قم متوقف شد تصریح کرد: در بازرسی از خودرو توقیف شده ۲ هزار و ۳۴ طاقه پارچه خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه طبق نظر کارشناس مربوطه ارزش این محموله ۸۸ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.